23 Reacties

5 jaar geleden

Jam met minder suiker. Vruchten hagelslag. Magere smeer worst. Kids smeerkaas. Appelstroop.

5 jaar geleden

Bio Humus, banaan, smeerkaas (kids)? Heb je al ander soort brood geprobeerd?

5 jaar geleden

Wij hebben brood beleg van de kleine keuken. Aardbei rode biet is echt haar favoriet

5 jaar geleden

Die van mij is helemaal gek van avocado (het is zacht en zit geen sterke smaak aan) is ook een probleem eter met ander beleg.

5 jaar geleden

Stroop vind onze zoon geweldig lekker. Bineste van de boterham alleen boter en buitekand met korst krijt hij met stroop.

5 jaar geleden

Reactie op senay89

Bio Humus, banaan, smeerkaas (kids)? Heb je al ander soort brood geprobeerd ...
Ja dat heb ik geprobeerd maar dat helpt niet

5 jaar geleden

Reactie op _Marietjuh_

Jam met minder suiker. Vruchten hagelslag. Magere smeer worst. Kids smeerka ...
Ik dacht dat appelstroop juist veel te zoet was voor baby鈥檚. Bedankt voor de tip!

5 jaar geleden

Als je het brood een beetje sopt in eigen melk. Dan plakt het niet tegen de gehemelte dan kokhalzen ze niet. Het is omdat het plakt in de mond

5 jaar geleden

Reactie op K.A.S.

Ik dacht dat appelstroop juist veel te zoet was voor baby鈥檚. Bedankt voor d ...
Je hebt speciale appelstroop zonder toegevoegde suikers. Maar hier eentje die echt alles wel eet. Zijn motto is volgens mij, als het maar eetbaar is dan eet ik het.

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 9 maanden vindt van de kleine keuken de appel/perenstroop erg lekker en kidz smeerkaas. Pindakaas is hij niet zo'n fan van. Wel lastig dan als ze zo moet kokhalzen misschien inderdaad dopen in melk zodat het niet zo plakt.

5 jaar geleden

Hou er rekening mee dat er in de Kids smeerkaas van eru nogsteeds erg veel zout zit en dat het om die reden word afgeraden bij kleintjes. Ik weet niet of er ook andere varianten van smeerkaas zijn waarbij het zoutgehalte wel duidelijk lager is?

5 jaar geleden

Hummus, cottage cheese, fruit spread, 100% appel fruitstroop

5 jaar geleden

Roomboter, boordevol vitamine D en dichts bij de natuur. Margarine heeft dezelfde molecuul constructie als plastic.

5 jaar geleden

Hier ook beleg vd kleine keuken. Pompoen/mango, appel/perenstroop en biet/aardbei. Soms philadelphia

5 jaar geleden

Kleine keuken! Geen toegevoegde suikers! Appel/peren stroop, mango pompoen en biet aardbei 馃憣馃徎

5 jaar geleden

Reactie op Darash

Roomboter, boordevol vitamine D en dichts bij de natuur. Margarine heeft de ...

5 jaar geleden

Zuivelspread avocado huttek盲se of geraspte appel. of meschien even wat anders bv wat rijstwaffels met griekse yoghurt of pap?

5 jaar geleden

Wij geven onze kleine meid het 茅茅n en ander van de kleine keuken. Appel/perenstroop. Bieten/aardbeien jam, de chocolade pasta en soms lekker een boterham met zuivelspread.

VRIEND

5 jaar geleden

Wij geven hem appel/perenstroop van de kleine keuken (zit geen toegevoegde suiker in), verder pompoenpuree (zelf gemaakt), zoete aardappelpuree kun je ook proberen, avocado,

5 jaar geleden

Geprakte banaan of verse frambozen geprakt heerlijk vind ze het. 馃檪