Hoihoii!
Mijn dochter van 9,5 maand wilt geen boterham meer eten. Doordat ik er margarine erop smeer begint ze echt te kokhalzen. Dit doet ze ook met pindakaas op brood.
Hebben jullie tips als broodbeleg?
Alvast bedankt!
Ik dacht dat appelstroop juist veel te zoet was voor baby鈥檚. Bedankt voor d ...
Je hebt speciale appelstroop zonder toegevoegde suikers.
Maar hier eentje die echt alles wel eet. Zijn motto is volgens mij, als het maar eetbaar is dan eet ik het.
Mijn zoontje van 9 maanden vindt van de kleine keuken de appel/perenstroop erg lekker en kidz smeerkaas. Pindakaas is hij niet zo'n fan van. Wel lastig dan als ze zo moet kokhalzen misschien inderdaad dopen in melk zodat het niet zo plakt.
Hou er rekening mee dat er in de Kids smeerkaas van eru nogsteeds erg veel zout zit en dat het om die reden word afgeraden bij kleintjes.
Ik weet niet of er ook andere varianten van smeerkaas zijn waarbij het zoutgehalte wel duidelijk lager is?
Wij geven onze kleine meid het 茅茅n en ander van de kleine keuken. Appel/perenstroop. Bieten/aardbeien jam, de chocolade pasta en soms lekker een boterham met zuivelspread.
Wij geven hem appel/perenstroop van de kleine keuken (zit geen toegevoegde suiker in), verder pompoenpuree (zelf gemaakt), zoete aardappelpuree kun je ook proberen, avocado,