50 Reacties
6 jaar geleden
Oke dat geeft me toch een beetje rust .. waren net van plan een afspraak te maken bij de huisarts omdat er inmiddels een jaar voorbij is. Dus dit was een enorme verrassing . Maar de angst neemt helaas toch de overhand .. al helemaal omdat ik 26 juli vorig jaar mijn miskraam heb gehad .hopelijk is die datum snel voorbij en zit alles er nog 馃槉
6 jaar geleden
Reactie op Ammie
Bedoel je pijn in je buik? Alsof je darmen van slag zijn? Of bedoel je kram ...
Ja het is een beetje een ongesteldskramp maar dan in mn hele buik i.p.v. alleen onderin
6 jaar geleden
Reactie op Inette
Ja ik zit nu op 6.5 week en heb ook regelmatig dat soort buikpijn , inneste ...
Oke gelukkig hopelijk blijft alles goed gaan馃槉
6 jaar geleden
Hier een beetje het zelfde....
Ook miskraam gehad en nu inmiddels zwanger 6 weken en 2 dagen.... sinds vorige week erg last van me buik aan de zijkant en onder in me buik. Heb vandaag verloskudige gebeld en het is idd normaal het is groei pijn me banden Ijn aan het rekken en er is alles in me lichaam aan veranderen natuurlijk...
Maar brengt hoop weer naar boven en dat maakt je onwijs zenuwachtige nog 5 dagen wachten voor echo
6 jaar geleden
Hoi, ik ben nu zwanger van de tweede. Bij de eerste 2,5 jaar geleden had ik ook erge buikkrampen, echt ongesteldheidspijn, niet te vergelijken met darmkrampen. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden, heb er echt op zitten wachten, maar er kwam geen menstruatie. Toen na 3 dagen getest en bleek ik hartstikke zwanger. Zwangerschap is helemaal goed gegaan, ook met buikkrampen op zn tijd.
6 jaar geleden
Reactie op Kimcem
Hier een beetje het zelfde....
Ook miskraam gehad en nu inmiddels zwanger 6 ...
Oke fijn spannend !!
Ja ik snap het , de onzekerheid zal ben ik bang altijd wel een handje meespelen .
6 jaar geleden
Hoi, ik ben nu zwanger van de tweede. Bij de eerste 2,5 jaar geleden had ik ...
Ow gelukkig , altijd fijn om dit soort verhalen te horen dankjewel voor het delen! 馃槉
6 jaar geleden
Ik ben nu zeven weken zwanger van mijn tweede kindje en heb net als tijdens mijn eerste zwangerschap elke dag wel dat soort buikpijn. De eerste zwangerschap heb ik vaak de verloskundige gebeld, maar inderdaad werd het uitgelegd als bandenpijn. Er gebeurt in je buik al vanalles en dat kun je voelen.
Logisch dat je je zorgen maakt, en als het je geruststelt om het van de verloskundige of arts te horen, gewoon bellen!
6 jaar geleden
Ook ik heb eergisteren positief getest. Alleen sinds gisteravond/nacht licht aan het bloeden met indd ook soort menstruatie pijn. Veel bloed is het niet voornamelijk bij het vegen na het plassen alleen en ook niet elke keer. Heb 2 kids uit me eerdere huwelijk en nog nooit meegemaakt. Ben nu 4.5 week zwanger maar zo bang voor miskraam!
6 jaar geleden
O wat prettig om deze verhalen te lezen zeg. Ik ben voor het eerst zwanger en nu ongeveer 5 weken onderweg (weet niet exact) en ook regelmatig wel buikpijn. Weet niet wat normaal is of wanneer ik me zorgen moet maken dus om dit te lezen is wel erg fijn
6 jaar geleden
Reactie op MarjoleinB-24
O wat prettig om deze verhalen te lezen zeg. Ik ben voor het eerst zwanger ...
Ik begrijp je precies en ik denk dat ik niet de enige ben...
6 jaar geleden
Reactie op Daantje1995
Ik begrijp je precies en ik denk dat ik niet de enige ben...
Heel spannend allemaal!
Hopelijk komt het bij ons allen allemaal goed 馃槉
6 jaar geleden
Hoi,
Het is heel normaal om buikpijn,rugpijn en misselijke gevoel te hebben dit zijn de kwalen van de zwangerschap.