14 Reacties

5 jaar geleden

Wat doe je als je zelf je hoofd stoot?? Is het zelfde bij een kind.. Gewoon koelen, verder niks nodig 😊

5 jaar geleden

Had gehoord dat arnica zalf helpt zwelling tegen te gaan, maar die heb ik niet in huis. Dus dacht misschien is er een alternatief voor.

5 jaar geleden

Volgende keer stoten en vallen zalf erop.

VRIEND

5 jaar geleden

Gek misschien maar van mijn Griekse schoonmoeder geleerd er meteen boter op te smeren. Tot nu toe zijn de bulten binnen een half uur geslonken en niet blauw bij ons. Kan geen kwaad het eens te proberen toch?

5 jaar geleden

Koelen en anders trekt het vanzelf wel weg. En zo lang hij niet suf is, overgeeft of slaperig/hangerig is trekt het vanzelf weg. Zullen nog wel meer bulten of blauwe plekken bij komen in de loop der jaren.

5 jaar geleden

Inderdaad even koelen met natte doek en btj boter erop voor de zwelling. En anders vallen en stoten gel

5 jaar geleden

Koelen inderdaad en/of vallen en stoten zalf. Weet niet hoe hard en waar hij gestoten heeft, maar even goed opletten op alertheid, misselijkheid, hoofdpijn en oogreflexen. Maar die kleintjes van ons kunnen een aardig stootje hebben gelukkig

5 jaar geleden

Het is gelukkig meegevallen. Klein beetje blauw nog, maar de bult is niet groter geworden. Die boter is een hele goeie tip. Gewoon wat je op je brood smeert neem ik aan dan? En misschien dan ook nog ff die zalf in huis halen. Iemand ook nog ervaring met cold packs in de vriezer?

5 jaar geleden

Reactie op Renatekm

Het is gelukkig meegevallen. Klein beetje blauw nog, maar de bult is niet g ...
Vind ik altijd een lastige... mijn kinderen vinden het niet prettig en gaan niet blijven zitten ermee..

5 jaar geleden

Reactie op Puckje

Gek misschien maar van mijn Griekse schoonmoeder geleerd er meteen boter op ...
Mijn schoonmoeder toevallig ook!

5 jaar geleden

Reactie op Renatekm

Het is gelukkig meegevallen. Klein beetje blauw nog, maar de bult is niet g ...
Alsjwblieft nooit in de vriezer doen en gebruiken bij je kindje! Geel erg gevaarlijk. Gewoon in de koelkast bewaren en altijd bij gebruik een theedoek oid er omheen doen.

5 jaar geleden

Vsm vallen en stoten gel

5 jaar geleden

Wij gebruiken aloe vera gelly en daarmee trekt de bult dan vaak al heel snel weg! Werkt super!