15 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb de gewone. Gekocht omdat dochtertje graag wilt zitten. Van de fysio kreeg ik een go maar ze zei dat het niet voor iedereen geschikt is. Met name omdat babies er met een bolle rug in gaat zitten en dat is niet goed. Mijn dochtertje overstrekt juist vaak, dus dan is het niet zo erg. Wel max. 10 a 15 min per dag. We gebruiken hem nog niet veel omdat ze haar hoofdje nog niet zo goed recht kan houden. Het blijft vooral bij oefenen voor nu. Maar als ze eenmaal goed recht kan zitten lijkt het me een ideaal ding. Makkelijk mee te nemen (i.p.v. een kinderstoel) en ze kan overal gezellig bij zitten zonder dat we haar continu vast hoeven te houden (vooral met dit plakkerige weer wel fijn 😝).

5 jaar geleden

wij hebben ook de gewone bumbo Seat, alleen vind mijn dochtertje het echt niet fijn... Na 5 minuten is ze het beu enige nadeel vind ik wel dat ze nu al vast blijft hangen met haar chubby bovenbenen als ik haar eruit wil halen 😅 en de leeftijd van de bumbo Seat (de gewone) is 3-12 )maanden staat op de doos zo

5 jaar geleden

Reactie op Lin 93

Ik heb de gewone. Gekocht omdat dochtertje graag wilt zitten. Van de fysio ...
Oké dankjewel. Ik ga ook even bij de fysio informeren idd.. onze kleine meid is vandaag precies 5 maanden en wil alles in de gaten houden. Zit ook al het liefste rechtop in de buggy 🙈

5 jaar geleden

Reactie op ikramkirou

wij hebben ook de gewone bumbo Seat, alleen vind mijn dochtertje het echt n ...
Mijn zoontje heeft ook chubby benen haha. Ik zet hem er niet in omdat ik bang ben dat het zijn benen afknelt. Of hoort dat zo strak te zitten? Op google kan ik er niks over terug vinden.

5 jaar geleden

Wij gebruiken hem sporadisch sinds ons zoontje 3 maanden is en nu is hij bijna 5 maanden. Maar hier dus ook het probleem dat hij sinds kort blijft vastzitten met zijn stevige bovenbeentjes als we er hem willen uit tillen.. lijkt mij niet inderdaad niet echt comfortabel.

5 jaar geleden

Reactie op Ltifa

Mijn zoontje heeft ook chubby benen haha. Ik zet hem er niet in omdat ik ba ...
Mijn zoontje is 5 maanden en zit er sinds 3 maanden heel af en toe in. De chubby beentjes(die veel kleintjes hebben op die leeftijd) zitten bij mijn weten altijd zo vast.. Al de baby's die ik vroeger in de opvang had staken "vast". Steeds optillen en met mijn voet het zitje tegen houden.🙂

5 jaar geleden

De gewone stoel is tot 10 kg. Ik had hem, maar heb hem teruggestuurd. Mijn kleine is bijna 5 maanden, maar al 9,5 kg. Hij zat er echt vast in. Ik heb nu de multi gehaald en die knelt zijn benen niet af. Die multi is tot 15kg te gebruiken

5 jaar geleden

Reactie op RJ8

De gewone stoel is tot 10 kg. Ik had hem, maar heb hem teruggestuurd. Mijn ...
Onze kleine is nu 7 kg en 5 maanden. De multi is pas vanaf latere leeftijd te gebruiken toch?

5 jaar geleden

Mag toch pas als een baby zelfstandig kan zitten?

5 jaar geleden

Reactie op Bram Gommans

Dat was dus ook mijn vraag

5 jaar geleden

Hier net hetzelfde zijn beentjes blijven echt vast zitten ik zet hem er echt niet vaak in ... omdat hij er aan plakt

5 jaar geleden

Reactie op Liese Vercauteren

Hier net hetzelfde zijn beentjes blijven echt vast zitten ik zet hem er ech ...
Je kan er hoezen voor kopen. Sluiten minder aan dan ik hoopte maar met dit weer ideaal.

5 jaar geleden

Reactie op Bram Gommans

Dat is mijn vraag ook

5 jaar geleden

Onze zoon is 19 weken en zit sinds 2 weken, 5 min erin. vind hij fantastic er leuk om naar te kijken 😍

5 jaar geleden

Je mag de bumbo niet gebruiken als je kindje nog niet zelfstandig kan zitten. Alleen als de fysio je hem aanraad.. dan is het denk ik oké. Maar het schijnt mega slecht te zijn voor de heup ontwikkeling. Zoek maar op op internet!!!