13 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben vorige week geweest en hij was 14 weken oud en ik vond dat prima ging hoor

5 jaar geleden

Wij gingen met 2 wkn al hele dagen met hem op pad.

5 jaar geleden

Als ze een dagje uit haar ritme gehaald kan worden zou ik dat lekker doen.. wij hebben 1 zoontje bij wie dat moeilijk is en de jongste kan makkelijker mee een dagje uit.

5 jaar geleden

Reactie op Ami2

Als ze een dagje uit haar ritme gehaald kan worden zou ik dat lekker doen.. ...
Of ze uit haar ritme gehaald kan worden merk je waarschijnlijk die nacht of de dag erna, dus k zou het gewoon lekker proberen.. 😉

5 jaar geleden

Wij maken regelmatig dag uitstapjes nu ik nog verlof heb (ook vanwege onze 2 oudsten). Gaat prima! Altijd lekker de wagen mee, zodat ze gewoon haar slaapjes comfortabel kan doen. En ik doe ook altijd voor de zekerheid de draagzak mee.

5 jaar geleden

Wij zijn met z'n 10 weken ook naar pairi daiza gegaan. Zowel met de wandelwagen als draagzak. Kan zeker met zo'n kleintje! Wanneer hij goed wakker was staken wij hem in de draagzak en keek hij graag mee rond. ☺️ Wij gingen op een weekdag en érg rustig, gezien de coronamaatregelen. Geniet er van!

5 jaar geleden

Hoe doen jullie 't met flesje maken/geven tijdens een dagje weg? Dat is t voornaamste wat ons ervan weerhoudt om op pad te gaan... zoveel gedoe 🙈 water op de juiste temperatuur, poeder en johannesbroodpitmeel roeren, rustig plekje vinden etc...

5 jaar geleden

Reactie op Nootje2020

Hoe doen jullie 't met flesje maken/geven tijdens een dagje weg? Dat is t v ...
Ik maak van te voren altijd poedertorens klaar. Daar doe ik de johannesbroodpitmeel altijd al bij in. Dan warm ik water op in de magnetron (de juiste temperatuur), dat doe ik in een thermosfles en als ze dan een fles moet, doe ik het water in de fles en doe ik er zo'n poedertorentje bij en klaaaaar. Heel makkelijk hoor 🤭

5 jaar geleden

Reactie op Nootje2020

Hoe doen jullie 't met flesje maken/geven tijdens een dagje weg? Dat is t v ...
Ikzelf vraag altijd maar raak waar ik ook ga. Op restaurant en dergelijke maken ze met plezier even je flesje warm. In Pairi daiza bv. liet een huishouddame mij even binnen in een net gepoetste kamer om zijn water te warmen en te voeden 🙈. Daarnaast hebben wij de Alecto car+ flessenwarmer gekocht, topding! Wij zijn nu op verlof met een autorit van 18u (in 2 keer gereden) achter de rug. Deed perfect zijn werk! Ik doe zelf ook op voorhand zijn melkpoeder reeds gedoseerd in een melkpoederdoosje (gebruik zelf die van Avent).

5 jaar geleden

Reactie op MHJ

Ik maak van te voren altijd poedertorens klaar. Daar doe ik de johannesbroo ...
Dat klinkt zo inderdaad wel heel overzichtelijk haha. Denk dat we het gewoon een keer moeten proberen en ervaren dat 't allemaal niet zo ingewikkeld is 😂

5 jaar geleden

Reactie op Nootje2020

Dat klinkt zo inderdaad wel heel overzichtelijk haha. Denk dat we het gewoo ...
Hahaha het is echt makkelijker dan je van te voren denkt. Komt vast goe

5 jaar geleden

Ik neem altijd een thermosfles met kokend heet water en een flesje met koud water mee zodat ik het kan mengen. Ik was altijd bang dat aan het eind van de dag mijn thermosfles met lauw warm water niet meer warm genoeg zou zijn en dat probleem heb ik nu verholpen. Verder zijn de poedertorens ideaal :)

5 jaar geleden

Reactie op Renate505

Ik neem altijd een thermosfles met kokend heet water en een flesje met koud ...
Goede tip! Dankjewel!