12 Reacties

4 jaar geleden

Ja hoor kun je gewoon gebruiken. Kan geen kwaad en werkt goed.

4 jaar geleden

Ik deed het op een wattenstaafje en dan even over de 'zere' plekjes wrijven. Nu pakt hij het wattenstaafje zelf en sabbelt hij er zelf even op... Hij vindt t lekker🙈 ( op die dikke wattenstaafjes voor kids van kruidvat)

4 jaar geleden

Ik had voor onze dochter van 10 maanden ook dentinox helaas werkte dat niet bij haar toen ben ik van vsm tandengel gaan gebruiken en ze had nergens last van.. Maar iedere baby is anders hopen dat het werkt

4 jaar geleden

Wij hebben een bijtring met van die soort rubberen haartjes erop. Deze ligt altijd in de koelkast. Wanneer mijn zoontje last heeft van zijn tanden doe ik er een druppeltje dentinox op en bijten maar. Hihi. Werkt perfect

4 jaar geleden

Aan mijn dochtertje merkte ik wel dat het wat verlichting gaf .. ik heb nu ook een gel die werkt ook goed die moet je met je vinger een beetje op het tandvlees smeren

4 jaar geleden

Ik deed het op een wattenstaafje en dan even over de 'zere' plekjes wrijven ...
Het kopje kan daarvan loslaten, slikken ze dan in.. Mij is geadviseerd om het niet met een wattenstaafje te doen, maar gewoon met je vinger..

4 jaar geleden

Wij gebruiken het ook en doen een paar druppels op de speen wanneer de kleine gaat slapen

4 jaar geleden

Wij geven het al een tijdje. Geen problemen mee gehad. Een beetje op een wattenstaafje.

4 jaar geleden

Ik deed het gewoon met me vinger geen last ergens van gehad

4 jaar geleden

Hier ook met de vinger gedaan. Wattenstaafje probeert hij iedere keer af te pakken en wil hij dan weggooien 🤣

4 jaar geleden

Weer een op en af nacht achter de rug. Zojuist 3 druppels op een wattenstaafje gedaan, nu afwachten. Ze leek wel meteen helemaal druk en content.🤞

4 jaar geleden

Wij geven 2 a 3 druppeltjes op een (aparte) tandenborstel. Kan ze er zelf lekker op kauwen 😉