38 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben ook de dr Brown flessen mast hebben een fase 3 speen erop en dat gaat prima met drinken

5 jaar geleden

Ik gebruik ook johannes broodpitmeel erbij 1 schepje met 150 ml water en speen 2 met dr browns gaat prima.

5 jaar geleden

Wij ook fase 3 gaat prima😊 en anders kan je ook nog de Y speen proberen😊

5 jaar geleden

Wij hebben het gaatje zelt wat groter geprikt hadden hetzelfde probleem.

VRIEND

5 jaar geleden

Ik gebruik ook jbpm, met de difrax speen maat M. Wat ik wel doe nadat ik jbpm heb toegevoegd met een plastic lepeltje goed er door heen roeren in plaats van de fles te schudden. Misschien helpt dat?

5 jaar geleden

Reactie op lindsay_s

Ik gebruik ook johannes broodpitmeel erbij 1 schepje met 150 ml water en sp ...
Hij is bijna 5 maanden en krijgt 180 met 6 scheppen en dan 2,5schep Johannes broodpitmeel zou ik dan misschien 3 erop moeten doen?

5 jaar geleden

Reactie op Simsem

Ik gebruik ook jbpm, met de difrax speen maat M. Wat ik wel doe nadat ik ...
Wij roeren ook ja dat klopt. Heb ik geprobeerd maar dan krijgt die het er moeilijk uit en wilt die halver wege de fles niet meer verder drinken omdat die dan boos word

5 jaar geleden

Reactie op Meisje87

Wij ook fase 3 gaat prima😊 en anders kan je ook nog de Y speen proberen😊
Voegen jullie ook jbpm erdoor?

5 jaar geleden

Reactie op Manon1

Wij hebben ook de dr Brown flessen mast hebben een fase 3 speen erop en dat ...
Ik heb ook doe 3 standen speen van difrax geprobeerd is dat dan het zelfde ?

5 jaar geleden

Reactie op Anneke Van Straalen

Hij is bijna 5 maanden en krijgt 180 met 6 scheppen en dan 2,5schep Johanne ...
Kun je inderdaad proberen of misschien iets minder johannesbroodpitmeel erdoor doen. Als hij hier zn laatste fles krijgt, krijgt hij ook 180 met 6 schepjes maar de johannesbroodpitmeel hou ik op 1 schepje. Is de voeding toch al een stukje dikker maar kan hij het wel gewoon uit fase 2 drinken.

5 jaar geleden

Reactie op lindsay_s

Kun je inderdaad proberen of misschien iets minder johannesbroodpitmeel erd ...
Heb ik geprobeerd maar dan spuugt die weer veel

5 jaar geleden

Mijn zoon drinkt al maanden uit de dr brown smalle fles met speen 3 maar wel krijgt hij naar 1 schepje jbpm erin. En dat gaat gewoon goed. Heb je wellicht nr 4 al geprobeerd qua speen?

5 jaar geleden

Reactie op Roksy

Mijn zoon drinkt al maanden uit de dr brown smalle fles met speen 3 maar we ...
Ze hadden bij de prenetal geadviseerd 9 maanden speen weet niet welke maat dat is 🙈

5 jaar geleden

Hier lukt het wel met de Difrax M speen. 180ml water, 6 scheppen voeding met 2 schepjes jbpm. Misschien moet hij even wennen? Dat hij meer kracht moet gebruiken? Of je probeert de 1,2,3 speen. Of de L en je last veel drinkpauzes in.

5 jaar geleden

Wij gebruiken ook maar 3 van dr. Brown flessen. Gebruik 2a3 scheppen jbpm. Hij krijgt het met maat 2 er niet uit

5 jaar geleden

Wij gebruiken maat 3 met A.R. voeding in een Dr. Browns fles.

5 jaar geleden

Reactie op Lysanne96

Hier lukt het wel met de Difrax M speen. 180ml water, 6 scheppen voeding me ...
Had het paar dagen geprobeerd maar het lukte niet met die maat M hij zoog er soms ook vacium mee. 1,2,3 lukt ook niet

5 jaar geleden

Reactie op Eefvdb

Wij gebruiken ook maar 3 van dr. Brown flessen. Gebruik 2a3 scheppen jbpm. ...
Is maat 3 dan kleiner dan de 9maanden speen van dr. Browns fles? Want die zeiden ze bij de prenetal maar die is echt weer veel te groot dan heeft die hem binnen 3a5 min leeg

5 jaar geleden

Reactie op Anneke Van Straalen

Is maat 3 dan kleiner dan de 9maanden speen van dr. Browns fles? Want die z ...
Maat 3 van dr brown is vanaf 6 maanden.

5 jaar geleden

Reactie op Lynn24

Maat 3 van dr brown is vanaf 6 maanden.
Oké want op internet can prenetal kan ik wel maat kiezen maar in de winkel hangen ze met maanden