38 Reacties

6 jaar geleden

Als je lid wordt van de facebookgroepen draagpraat en draagliefde, kan je hier ontzettend veel info over vinden! Ik heb zelf helaas geen ervaring met deze draagzak

6 jaar geleden

Wou precies een zelfde berichtje posten als hieronder. Hebben zelf een ergobaby. Merk op die groepen eerlijkgezegt wel dat veel dames de printjes mooi vinden, maar dat ze ze maar matig comfortabel vinden

6 jaar geleden

Wij hebben een simpele draagdoek, vindt ze heerlijk! 😁 De Tula hebben wij helaas niet, maar als er mensen zijn met (goede) ervaringen lees ik graag mee.

6 jaar geleden

Ik heb alleen ervaring met de tula free to grow, niet met andere draagzakken. Maar ben hier wel enorm blij mee. Ik vind deze draagzak ook makkelijk in gebruik. Heb deze gekozen omdat er ook veel goede recensies over waren. Mijn dochter slaapt er ook makkelijk in. Zou niet meer zonder draagzak kunnen. 😊

6 jaar geleden

Ik heb een Tula Free to Grow gekocht na aanleiding van vele enthousiaste reacties, maar moet eerlijk zeggen, ik vind hem niet zó geweldig. Het is best lastig om je baby er even snel in te doen (misschien moet ik daar nog handigheid in krijgen) en vind hem ook niet enorm fijn zitten. De bandjes snijden best wel onder mijn oksels en het gespje dichtmaken achterop je rug is ook niet erg simpel omdat je niet kunt zien wat je doet en je op dat moment de baby ook al in de draagzak hebt zitten... ik zou hem persoonlijk niet direct aanraden maar dat kan dus ook mee te maken hebben dat ik er nog geen handigheid in heb 🤷‍♀️

6 jaar geleden

Wij hebben een ergobaby omnio 360 (even uit mn hoofd) heel fijn ding! Inderdaad wel even een handigheidje krijgen in het aan/uit doen.

6 jaar geleden