38 Reacties

6 jaar geleden

Als je lid wordt van de facebookgroepen draagpraat en draagliefde, kan je hier ontzettend veel info over vinden! Ik heb zelf helaas geen ervaring met deze draagzak

6 jaar geleden

Wou precies een zelfde berichtje posten als hieronder. Hebben zelf een ergobaby. Merk op die groepen eerlijkgezegt wel dat veel dames de printjes mooi vinden, maar dat ze ze maar matig comfortabel vinden

6 jaar geleden

Wij hebben een simpele draagdoek, vindt ze heerlijk! 😁 De Tula hebben wij helaas niet, maar als er mensen zijn met (goede) ervaringen lees ik graag mee.

6 jaar geleden

Ik heb alleen ervaring met de tula free to grow, niet met andere draagzakken. Maar ben hier wel enorm blij mee. Ik vind deze draagzak ook makkelijk in gebruik. Heb deze gekozen omdat er ook veel goede recensies over waren. Mijn dochter slaapt er ook makkelijk in. Zou niet meer zonder draagzak kunnen. 😊

6 jaar geleden

Ik heb een Tula Free to Grow gekocht na aanleiding van vele enthousiaste reacties, maar moet eerlijk zeggen, ik vind hem niet zó geweldig. Het is best lastig om je baby er even snel in te doen (misschien moet ik daar nog handigheid in krijgen) en vind hem ook niet enorm fijn zitten. De bandjes snijden best wel onder mijn oksels en het gespje dichtmaken achterop je rug is ook niet erg simpel omdat je niet kunt zien wat je doet en je op dat moment de baby ook al in de draagzak hebt zitten... ik zou hem persoonlijk niet direct aanraden maar dat kan dus ook mee te maken hebben dat ik er nog geen handigheid in heb 🤷‍♀️

6 jaar geleden

Wij hebben een ergobaby omnio 360 (even uit mn hoofd) heel fijn ding! Inderdaad wel even een handigheidje krijgen in het aan/uit doen.

6 jaar geleden

Ik gebruik ook de ergobaby omni 360. In het begin even wennen en .de 'schouderbanden' moeten in het begin nog wat soepeler worden . Ik doe de draagzak aan en uit d.m.v. de schouderbanden over je hoofd te doen. Je hoeft dan de gespjes niet los of vast te maken. Dit is even oefenen maar daarna ideaal om de draagzak snel aan en uit te doen. De omnibaby 360 en tula free te go komen uit dezelfde fabriek. Tula heeft wat hippere printjes maar als nadeel dat de sluitingen op de rug/achterkant zitten. Bij omnibaby is dit aan de voorkant/zijkant.

6 jaar geleden

Ik heb de tricot slen. Moet je wel even handigheid in krijgen, maar is onwijs fijn. Kun je ze vrij lang in dragen. Ik gebruik m nu voor ons 3e kindje.

6 jaar geleden

Ik heb de tula. Vind hem heel handig, mijn zoon zit er comfortabel in. Krijg hem bijna altijd stil wanneer hij erge buik krampen heeft. Meestal valt hij dan ook in slaap. Vind de tula ook gemakkelijk om te doen. Het gemakkelijkst wanneer je alleen bent om dat zittend te doen.

6 jaar geleden

Reactie op Marjo1

Ik heb de tula. Vind hem heel handig, mijn zoon zit er comfortabel in. Krij ...
Oh wat fijn om te horen.. mijn dochter is bijna 10 weken en heeft vaak ook buikkrampjes.. dankjewel!

6 jaar geleden

Ik heb een draagdoek/zak van een webshop: ilmaha, erg blij mee! Even wennen met om doen maar daarna top! Ik raad die zeker aan

6 jaar geleden

Ik ben erg enthousiast over de tula free to grow! Wij kregen ‘m als kraamcadeau van mijn tante en zijn er zó blij mee! Kunnen ‘m echt niet meer wegdenken hahah. Ik kan de draagzak heel makkelijk om doen en mijn zoontje van nu 8 weken zit er sinds het begin (2 weken) heel goed in! Ik heb geen ervaring met andere draagzakken maar wanneer ik het vergelijk met een backpack (beetje raar misschien 😅), vind in de tula duizend keer comfortabeler dragen. Tevens ook op veel verschillende manieren te verstellen (hoog/laag op heupen maar ook schouders, dicht tegen je aan vs wat meer ruimte ertussen etc). Vind het ook handig om boodschappen etc mee te doen en wanneer hij krampjes heeft gaat de draagzak om en valt hij meteen in slaap en ik kan ondertussen het hele huishouden doen 💪🏽 kortom; mega enthousiast (en nee, ik heb geen aandelen 😜)

6 jaar geleden

Heb zelf de artipoppe - eerst gehuurd via de Baby Exchangerie om te kijken of hij echt zó geweldig was - dat is hij. Hij zit fantastisch en je hebt mooie prints, ergonomisch top en de baby heerlijk dicht tegen mij aan 👍🏼

6 jaar geleden

Reactie op mamavanOtis

Ik ben erg enthousiast over de tula free to grow! Wij kregen ‘m als kraamca ...
Thanks!

6 jaar geleden

Tula free to grow, makkelijk alleen aan te doen, zit fijn en zij slaapt er heerlijk in 👍 en ook hippe printjes en een stuk vriendelijker geprijsd dan de artipoppe (ik had die van mij in de sale uit UK laten komen voor 69 euro 💪)

6 jaar geleden

Wij hebben ook een Tula free to grow. Ons kleintje komt overdag niet in slaap en we doen haar regelmatig in de draagzak om rustiger te worden. Wij kunnen echt niet meer zonder!! Het lukt ons prima om hem alleen om te doen. Natuurlijk wel even oefenen ;)

6 jaar geleden

Babybjorn hebben wij.. kunnen ze op alle manieren in tot 4 jaar

6 jaar geleden

Ik heb een draagdoek en een ergo baby original. Met beiden erg blij! Voor onze 2 jarige hebben we een buzzidil pre schooler, ook een aanrader. Kijk anders of je ze eerst kan huren om draagzak ken te vergelijken.

VRIEND

6 jaar geleden

Hoi, weet iemand hier vanaf wanneer je op je rug kunt dragen? Mijn baby is heel groot voor zijn leeftijd. Hij is 8 weken, maar moet al kleertjes in maat 62 en 68 aan. Ik draag nu heel veel in de tricotslen, maar 6 uur per dag voel ik toch wel. Ik dacht: misschien is het een verlichting als ik ook in andere houdingen kan dragen.

6 jaar geleden

Reactie op Boubou

Hoi, weet iemand hier vanaf wanneer je op je rug kunt dragen? Mijn baby is ...
Ik zou een gewone draagdoek of draagzak proberen. Eventueel kijken of je een draagconsult kunt doen. Als je zoveel draagt op een dag is het belangrijk dat je een goed en strak geknoopte doek hebt. Ook moet je niet vergeten dat je buik- en bekkenbodemspieren nog verzwakt zijn en je dus nog niet zo sterk bent als voorheen.