25 Reacties

6 jaar geleden

Haha hier hetzelfde! Onze meid ligt nog in haar wieg bij ons op de kamer maar wij vinden haar ook vaak horizontaal in bed of helemaal naar beneden. Hoort er denk ik ook bij. Daarom hebben we haar ook maar een slaapzak aan gedaan zodat ze niet onder de dekens kan komen.

6 jaar geleden

Haha heel herkenbaar! Geen idee of er een oplossing voor is ;)

6 jaar geleden

Ik herken het , mijn baby’s kruipen na boven 😁. Ik doe een laken over hun heen spannen en fixeer ik aan beide kanten van het matras met een badcape 🤣 Soms komen ze er nog onder uit 🙈

6 jaar geleden

Reactie op Annemarieke88

Die van ons hebben dezelfde slaapzakken 😁

6 jaar geleden

Mijn dame schuifelt naar boven. Ik heb een beetje ruimte onderin de slaapzak en vouw dat om de onderkant van het matras heen en daarna een dekentje die ik ook nog eens vastmaak aan de overkant van matras. Zo kunt haar slaapzak minder makkelijk los

6 jaar geleden

Reactie op Mell-24

Mijn dame schuifelt naar boven. Ik heb een beetje ruimte onderin de slaapza ...
Ja dat kan ook , heb ik met mijn oudste zoon ook gedaan . Alleen deze slaapzak is niet zo lang .

6 jaar geleden

Reactie op Annemarieke88

Mijne draait ook helemaal om vaak of zo dwars ja. Ander vraagje, welke slaapzak is dat? Bevalt die? Soort inbaker ook?

6 jaar geleden

Reactie op Fleurvdn

Mijne draait ook helemaal om vaak of zo dwars ja. Ander vraagje, welke slaa ...
Ik had hem als eerste voor m’n meisje omdat ze heel erg schrikt van alles en begon dan heel hard te huilen . En zag dat ze altijd met haar armpjes omhoog lag te slapen , zodoende kwam ik op deze slaapzak uit . Is licht inbakeren en een natuurlijke slaaphouding . Nu ook voor haar tweelingbroer gekocht en ook hij slaapt er super goed in . Als ik ze moet wassen hebben ze puckababy aan en slapen dan heel onrust. Het is een love to dream bij bol. Com

6 jaar geleden

Reactie op Fleurvdn

Ik ben heel tevreden over .

6 jaar geleden

Dacht dat indien ze een slaapzak zouden gebruiken ze niet zouden draaien. Wel dus??

6 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Leg haar vaak als ik zelf wakker ben even recht. Dit blijft ze gewoon doen.. Hier slaapt mevrouw in een puckababy dus dat is helaas ook geen oplossing. Ik lees daarom graag mee of iemand een oplossing heeft

6 jaar geleden

Onze zoon treffen wij ook zo horizontaal aan sochtends. Vandaag bij de gastouder zelfs in zijn slaap op zijn zij gedraaid. Hij slaapt nog in de puckababy, maar nu hij dus blijkbaar op zijn zij kan draaien gaan wij vannacht gewone slaapzak proberen

6 jaar geleden

Reactie op bin

Dacht dat indien ze een slaapzak zouden gebruiken ze niet zouden draaien. W ...
Ja hoor, ook in een slaapzak kunnen ze bewegen. Voordeel is alleen dat ze geen deken of laken hebben waar ze onder kunnen komen.

6 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Ja hoor, ook in een slaapzak kunnen ze bewegen. Voordeel is alleen dat ze g ...
Ok thanx !

6 jaar geleden

Reactie op Fleurvdn

Wij zijn ook erg blij met deze slaapzak! Hadden een puckababy maar onze dame sabbelt graag op haar handjes en slaapt volgens natuurlijke slaap positie met armpjes in de lucht. Dat kan beide niet in de puckababy dus dit is ideaal! We gaan binnenkort de opvolg slaapzak kopen, waarbij je de mouwtjes kan afritsen omdat ze steeds meer gaat draaien!

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op Annemarieke88

Haha, sorry, ik snap dat het onhandig is, maar ik moet zo hard lachen om deze foto. Wat een droppie. En wat doen die kleintjes toch gekke dingen tijdens het slapen. Die van mij schuifelt ook de hele wieg door. Ik denk dat het tijd wordt voor zijn ledikant.

6 jaar geleden

Mijn dochter draait ook door dr bed heen. Ze heeft het op dr zij rollen ook door (12weken). En ze kleed dr zelf soms helemaal uit😂😅. De foto is wat wazig maar zo treffen we dr geregeld. Je doet er niks aan, het is een normale ontwikkeling. Je kunt vaker kijken als dat je meer gerust stelt.

6 jaar geleden

Zo vond ik net onze zoon van 12 weken.. puckababy aan of niet.. hij gaat zn eigen gang!!🙈🙈🤣🤣

6 jaar geleden

Wat een schravel votjes die baby’s he . Ik heb er met de oudste slapeloze nachten van gehad zo erg bewoog hij 🙈

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op Roksy

Zo vond ik net onze zoon van 12 weken.. puckababy aan of niet.. hij gaat zn ...
🤣