15 Reacties
5 jaar geleden
Duurt soms 5 a 6 maanden voordat ze t door hebben.. Niet alle baby's zijn wonderbaby's.. Wij zijn begonne met de 360 beker van munchkin toen ze 6 maanden was, sinds een paar dagen begint ze door te krijge hoe t werkt. Ik ben ook wel van mening dat je niet moet blijven wisselen, want elke beker drinkt anders en moet dus ook anders geleerd worden
5 jaar geleden
Wij zijn begonnen met een tuitbeker en dan het tussenstukje eruit gehaald. Vind persoonlijk een openbeker wel erg vroeg dan zit alles onder 馃檲.
5 jaar geleden
Hier ook een open beker, van zowel de beker van munchkin als de rietjesbeker begrijpt hij niks 馃槀馃槀
VRIEND
5 jaar geleden
Hey, wij zijn rond 6 maanden begonnen met deze, het waren 3 lange maanden qua water laten drinken. De andere bekers snapte ze ook niet. Rond 8 maanden ging het drinken erg goed, met 9 maanden kreeg ze interesse in de rietjes- en tuitbekers, en nu (10mnd) pakt ze ook de munchkin beker.
Met het fruithapje doen we wel altijd deze 'gewone' beker, daar drinkt ze nu heel goed uit, alleen niet zelfstandig. De rest van de dag is ze lekker aan het stoeien met de andere bekers.
Maar vooral dus: geduld hebben en de tijd ervoor nemen, ik denk dat dit de sleutel tot succes is..? 馃崁
Eventuele willekeurige link:
https://www.mamaloesbabysjop.nl/difrax-wit-oefenbeker-120-703div?channable=01abc16964003630343537c0&gclid=CjwKCAiAsOmABhAwEiwAEBR0Zqye889K1fsO50Y9nBg0BwCG--YZqIq_TuQ8btLp-x6W_NW-SXLpiBoCl00QAvD_BwE

5 jaar geleden
Wij de rietjesbeker. Het kan vast geen kwaad. Ze leren vanzelf een keer drinken uit het gewone beker. Heb tenslotte nog nooit een puber gezien, die niet kon drinken uit een gewone beker. Dus ik denk dat het allemaal wel goed komt 馃槈
5 jaar geleden
Reactie op CeCe82
Hey, wij zijn rond 6 maanden begonnen met deze, het waren 3 lange maanden q ...

Ja bent inderdaad bang dat anders te weinig drinken binnen krijgt. Geef het nu alleen nog met open beker en handdoek onder haar kin. En sop het brood in de middag in het water. Zal een een rietjesbeker proberen.
5 jaar geleden
Reactie op mamavanOtis
Hier ook een open beker, van zowel de beker van munchkin als de rietjesbeke ...
Nee precies dan zit ze alleen op die speen en zijkant te knabbelen. En de gewone brownfles pakt ze niet als er geen melk in zit.
5 jaar geleden
Reactie op Konijntje1
Ja bent inderdaad bang dat anders te weinig drinken binnen krijgt. Geef het ...
Wij geven de 360 beker, daar drinkt ze zelf uit sinds een paar dagen, ook zelf vasthoude, en als ze daar mee klaar is, geef ik de fles met water erin waar ze ook vaak nog een aantal slokken uit haalt.. Dat doe k zo zodat ze genoeg binnen krijgt 馃槉
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Konijntje1
Ja bent inderdaad bang dat anders te weinig drinken binnen krijgt. Geef het ...
Ja snap ik, hadden wij ook.
De rietjesbeker hebben we trouwens een paar keer voorgedaan, op een gegeven moment pakte ze die zelf af om het ook te proberen. Wie weet dat dit een goede tip is 馃崁馃崁