21 Reacties
5 jaar geleden
Onze dame wordt 18 maart 1 en wij hebben een cakesmash gepland staan. Hebben we toch nog een leuke herinnering aan haar eerste verjaardag. Verder hoop ik dat er toch enigszins iets versoepeld wordt. En anders verdelen we het gewoon en houden we dus geen feestje (😭). Of het moet echt ineens super mooi weer zijn, dan misschien buiten ofzo.
5 jaar geleden
Mijn zoontje wordt 2 maart 1 jaar. Onze ouders komen langs voor een taartje en bij de andere familieleden en vrienden brengen wij een tasje langs met een taartje erin, servet, ballon, kaarsje en wat snoepjes, om het toch een soortje te vieren. Hopelijk van de zomer nog een keer samen vieren😊
5 jaar geleden
Momenteel geven wij een stoep/garagefeestje per 4 volwassenen inclusief wij 2 (BE)
5 jaar geleden
Ons mannetje wordt 30 maart 1. Wat gaat de tijd toch hard hè. Wordt echt een jochie nu en geen baby’tje meer 😯
Ik heb toevallig net leuke versiering besteld bij Xenos. Leuke confetti ballonnen, slingers en een fantastische feesthoedje met “1” er op. Probeer zelf een leuke fotoschoot te maken en daarvan een uitnodig te creëren. Vind het zelf wel leuk om crea bezig te zijn met leuke app (zoals Canva) dan print ik ze uit en verstuur ze, waarschijnlijk maar naar 2 adressen 😫😫😫 schoonouders en ouders. Mijn vader maakt een mooie taart (die is bakker) en maken we een er samen gewoon een groot feest van! Je moet zelf de slingers ophangen 😂😂😂 Dus lekker taart eten, zingen en daarna de borrel op tafel 😃
5 jaar geleden
Wij hebben zelf een cake smash gedaan. Onze dochter word op maandag 8 maart 1 jaar. Op die dag komen onze ouders even een taartje eten. 6 & 7 maart hebben we onze goede vrienden verspreid en houden we een walk trough verjaardagsfeestje. Iedereen heeft een tijdsvak gekregen en dan kunnen ze langskomen voor een cupcake
5 jaar geleden
Matthias is 28 maart jarig en het is nog even afhankelijk van mogelijke versoepelingen hoe we het gaan vieren. Zoals het er nu uit ziet zullen alleen onze ouders komen en willen we een digitaal taart moment doen. Ik wil dan bij onze andere familie gebakjes laten bezorgen en dan via Zoom oid wel gezamenlijk zingen en taart eten.
5 jaar geleden
Wij hebben de eerste verjaardag van onze dochter afgelopen week gevierd zonder bezoek en we hebben echt een erg leuke dag gehad!
Ondanks dat het vreemd is dat opa’s, oma’s etc het niet echt mee hebben kunnen vieren. Persoonlijk denk ik dat dit vervelender was voor onze ouders, dan voor onze dochter. Directe vrienden/familie hebben een cadeautje opgestuurd (wat voor ons absoluut niet nodig was), die hebben we uitgepakt tijdens FaceTime of er een filmpje van gemaakt en die weer gedeeld.
We hebben een suikervrij taartje gemaakt (banaan/kokos) waar ze lekker van kon smullen, een feesthoedje geknutseld, gezonden en lekker met haar gespeeld. Wat ons betreft geen minderwaardige verjaardag, de eerste verjaardag vieren we tenslotte vooral voor onze beleving en niet omdat onze kleine al bewust is van haar verjaardag en cadeaus. De slingers/strikjes op de cadeauverpakking en de kaartjes met foto’s vond ze het allerleukst :-)
Een rustige dag, volop in het teken van onze dochter. We hebben alle 3 genoten