12 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een bakfiets van vogue! Ben er super blij mee en gebruik heb zeer regelmatig mijn zoontje ban 11 maanden kon er in de maxicosi in en nu dus gewoon in een zitje. En mijn zoon van 2 jaar er langs. Ik moest wel in het begin even wennen aan het sturen maar gaat nu allemaal vanzelf. Kregen bij de winkel goede instructies en mogelijkheden tot proef fietsen.

5 jaar geleden

Wij hebben de urban arrow. Zit ons zoontje al in vanaf 3 maanden (in de maxicosi) echt een super fijne fiets! We gebruiken hem dagelijks.

5 jaar geleden

En passen hier dus ook twee mannetjes in van een jaar?

5 jaar geleden

Wij hebben de Babboe Big, bevalt super goed. Vervoeren er nu drie kinderen in. We hebben van te voren een proefritje gemaakt. Bij aanschaf is het goed om te bedenken hoe vaak je hem gaat gebruiken, welke afstand etc. Als je hem heel intensief gaat gebruiken dan zou ik zelf een duurdere/ betere aanschaffen. Babboe is een leuk instap model voor het betere segment, wij gebruiken hem niet heel intensief. Sochtends de oudste naar school, hooguit 5 minuutjes en af en toe eens een langer stuk. Bakfietsen onder de 1000 euro zijn vaak low budget modellen, heb ik me laten vertellen. Dus tja, wat wil je zelf. Je kunt het zo gek maken als je wil 😁

5 jaar geleden

Wij hebben de urban arrow gekocht. Geen spijt van. Kan heel goed met meerdere kinderen en zelfs met baby (in autostoeltje). Maar gekocht met de wens voor een groter gezin. De fiets rijdt super en is ook makkelijk van de standaard te halen en erop te zetten. In tegenstelling tot sommige andere merken.

5 jaar geleden

Reactie op sophie89-24

Ik weet niet over welke je vraag gaat? Maar in de urban arrow kunnen 4 kinderen als je een bankje bij plaatst. Anders 2 kinderen en 1 in een maxicosi.

5 jaar geleden

Wij hebben de babboe e-big. Heel blij mee! Bevalt goed, goeie service. Destijds ook gekocht om onze twee mannen (nu beide 3) in te vervoeren. Inmiddels zit er nog een klein meisje bij in. En ze vinden het alle drie zo leuk & het is ook heel handig!

5 jaar geleden

Wij hebben de Dolly. Ben echt fan, wat is dat fijn fietsen zeg! Fijner dan mn normale fiets. Maar ook hier kan een maxi-cosi / peuterscjaal en extra bankje in. Zoveel keuzes en opties. Je kan via de site een afspraak maken, ze komen dan bij je thuis langs zodat je proef kan fietsen.

5 jaar geleden

Reactie op sophie89-24

In de bakfiets die ik heb van vogue kunnen 4 kindjes in totaal, dus dat zou zeker passen

5 jaar geleden

Ik had een fietskar voor de eerste maanden stuk goedkoper en makkelijker fietsen! Vond de bakfiets vet eng om mee te fietsen :D

5 jaar geleden

Bij baboe heb je trouwens test dagen ( als de corona minder weer is)

5 jaar geleden

Urban arrow! Wat een geweldig ding!