Hoi mama's,
Ik las op dit forum dat een aantal mensen positief zijn over het Deryan reisbedje. Mijn vraag is of je je kindje hierin strak kan instoppen met een lakentje? Dat is bij mijn zoontje namelijk echt een must. Ik wil het bedje gebruiken zodat hij ook goed kan slapen als we bij vrienden/familie zijn.
Andere tips over een reisbedje waarbij je je kindje strak kan instoppen zijn ook welkom :-)
Misschien met het extra matrasje wat je er in kan leggen. Niet bij de standaard geleverde baby luxe iig. Ik zou als ik jou was een winkel opzoeken waar hij staat. Dan kan je zien of hij voor jullie werkt.
Wij zijn nu met de peuter versie kamperen. Je kan niet instoppen. Op internet het wel gelezen waarbij mensen een ledikant laken hebben gebruikt, als je Googlet vind je het vast wel (deryan baby luxe review denk ik).
Slaapzak is Niet geschikt voor baby's!!
Wij zijn er tot zover tevreden over, staat in 2 tellen en is makkelijk op te vouwen
Wij hebben ook het Deryan tentje, heel blij mee! Makkelijk mee te nemen, ook als we met de wandelwagen ergens op visite gaan bijvoorbeeld. Hebben een slaapmat erbij gekocht, minder zweterig met dit weer, en onze zoon slaapt in een slaapzak. Dus geen ervaring met instoppen..
Dank voor jullie reacties! Ben bang dat het dan niet gaat werken als je niet kunt instoppen :( Mijn zoontje slaapt ook in een slaapzak, maar als ik zijn beentjes niet 'vastzet' doet hij alles behalve slapen馃槄
Strak genoeg dat hij niet makkelijk los kan komen als hij druk met z'n beet ...
Ik vind meevallen hoe makkelijk hij loskomt en het is een wildebras bij ons haha. Hij is er wel helemaal weg van! Staat bij ons met niet te warm weer buiten als box
Heb je hem al.gekocht ? ... zo niet zou ik voor aeromoove gaan :D
Nee nog niets gekocht. Iemand anders had het ook over de aeromoov en dat je je kindje daar redelijk strak bij kan instoppen. Dus die ga ik maar eens testen in de winkel 馃榿