20 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ze beide...en de piep haha. Waarbij als hij z'n armpjes uit de piep krijgt, hij ze zeker uit de swaddle me krijgt!!! De pacco is de meest stevige inbakerdoek! Daar kan hij echt niet uit.

5 jaar geleden

Wij waren erg tevreden over Swaddle me! Erg vriendelijke prijs en werkt heel goed. Af en toe wurmde ze haar handje er nog wel uit maar dan hadden we hem zelf niet goed strak gedaan. Zal hem niet in de droger doen trouwens, daar wordt het klittenband wat slapper van.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Wij bakeren onze dochter van 10 weken in met een groot hydrofiele doek. Werkt perfect

5 jaar geleden

Wij gebruiken de pacco! Hierdoor slaapt hij heerlijk lekker rustig. Hier komt hij echt niet zelf uit

5 jaar geleden

Hier werkt de ergopouch goed.

5 jaar geleden

Wij gebruiken ook de pacco, deze heeft de kinderarts geadviseerd bij ons en werkt perfect. Ons zoontje word er heerlijk rustig in . Ook goede kwaliteit , blijft net zo mooi en goed op een 60graden wasje en zelfs in de droger blijft deze prima

5 jaar geleden

Ik ben zeer tevreden over de Swaddle Me, de Puckababy piep werkt niet omdat handjes er los inzitten... mijn zoontje is nu 10w en deze week de piep nog eens geprobeerd maar elk half uur wakker in de nacht... dus we behouden nog even de Swaddle Me

5 jaar geleden

Swaddle vind ik ook fijner dan puckababy! Werkt goed, hij slaapt veel sneller dan zonder.

5 jaar geleden

Swaddle me was hier de eerste weken oké maar nu met 10 weken is die er binnen no time uit hoe strak die ook zit

5 jaar geleden

Ik twijfel nu om in te bakeren ivm de warme temperatuur. Maar het is nu 3:41 en heb het toch maar gedaan, want ze bleef maar maaien en krabben. Ik heb haar dan nu wel alleen in luiertje ingebakerd, aangezien het nu 25 graden op de kamer is. Ben benieuwd hoe jullie dat nu doen met deze temperaturen. Wij gebruiken SwaddleMeyco doek.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Swaddle van meyco werkt voor ons goed en is niet zo duur als de pacco. Verder is hij van zachte stof en dun, dus met de warme dagen kan onze zoon (7 wk) en alleen in luier in.

5 jaar geleden

Reactie op ILMG

Ik twijfel nu om in te bakeren ivm de warme temperatuur. Maar het is nu 3:4 ...
Ik vond het ook wel warm gisteren, ben op logement bij mijn ouders en heb uiteindelijk een rompertje en dan de swaddle Me, heb een paar keer aan zijn nekje gevoeld en leek toch mee te vallen :-) zonder swaddle me = bijna geen slaap dus zie ik echt niet zitten :-)

5 jaar geleden

Reactie op Paupau

Ik vond het ook wel warm gisteren, ben op logement bij mijn ouders en heb u ...
Ik heb ook erg getwijfeld onze kamer was 25 graden. Maar zonder de swadle me, sliep hij niet 1 uur door.. Hebben het raam open gedaan en heb hem toch ingebakerd. Slapen ging daarna uitstekend

5 jaar geleden

Dank allemaal voor de reacties! Heb voor t gemak beide besteld, en kijken wat het beste werkt 🙂

5 jaar geleden

Dames! Ik wil jullie even bedanken voor de tips wat betreft de doeken. Ben vanmiddag gestart met de pacco, het kind was binnen 5 minuten vertrokken en heeft 3uur achter elkaar geslapen. Ben 2x wezen kijken vanwege zn tutje die hij kwijt was, verder ging het super. Dacht even dat het toeval was, maar nu ligt hij weer heerlijk te slapen! Lag een uurtje(tevreden) wakker in zn bedje met de pacco aan dus was er bang voor. Maar is nu helemaal in dromenland. Hopelijk zet dit door op deze manier!! Nogmaals bedankt! 🤩😀

5 jaar geleden

Reactie op Smnt93

Swaddle me was hier de eerste weken oké maar nu met 10 weken is die er binn ...
Hier net zo, mijn dochtertje is nu 8 weken en begint er nu ook steeds meer mee te worstelen. Ik heb geen idee wat we nu kunnen doen. Ze slaapt nu stuk moeilijker, ze is te druk bezig met zich los te krijgen! Als we zonder inbakerdoek doen, dan is ze te onrustig met haar armen en slaat en krab ze zichzelf steeds. Hoor graag tips van jullie!

5 jaar geleden

Reactie op Mrln89

Hier net zo, mijn dochtertje is nu 8 weken en begint er nu ook steeds meer ...
Ter aanvulling, wij moeten haar met 2 man inbakeren en dan doen we het super strak, en zelf dan komen haar handjes nog erboven uit🙄

5 jaar geleden

Misschien de pacco aanschaffen? Heb begrepen dat die sterker is.. ons zoontje wurmt zich ook overal uit (puckababy ed) nu 2 dagen de pacco aan, geen beweging in te krijgen wat betreft zn handjes. Hij slaapt hierdoor rustiger 🙂

5 jaar geleden

Misschien de pacco aanschaffen? Heb begrepen dat die sterker is.. ons zoont ...
Welke maat heb je gekocht van de pacco? Onze dochter is bijna 8 weken en ook zei heeft uitgevonden dat ze enkele vingers door het nek gat krijgt.. dit doet ze alleen overdag en niet in de nacht maar zit er ook over na te denken om de pacco aan te schaffen.

5 jaar geleden

Welke maat heb je gekocht van de pacco? Onze dochter is bijna 8 weken en oo ...
Wij hebben de pacco summer afbouwdoek vanaf 6kg. Hij weegt nu 5,4 maar past er prima in! handig voor als we moeten gaan afbouwen zodra hij gaat rollen. Zijn gewoon ritsjes die je voorlopig dicht kan laten, en dan zit hij net zo vast als in de reguliere pacco. 🙂