16 Reacties

4 jaar geleden

Check even of er ook een matrasje bij zit. Wij hebben dus keer gehad dat we ergens campingbedje bij boekte maar er geen matrasje was.. stonden we dan met 6 maanden oude baby.. gauw naar dichtstbijzijnde babywinkel gereden en matrasje gekocht

4 jaar geleden

Denk dat het een beetje aan je eigen kindje ligt.Bij ons is het in ieder geval nog nooit een probleem geweest! Misschien anders lekker lakentjes van thuis meenemen zodat jullie eigen geur er inzit

4 jaar geleden

Altijd als wij weggaan nemen we wel ons eigen matrasje mee waardoor het vertrouwd voelt. Vaak neem ik ook eigen camping bedje mee hoor maar dat is ieder z'n eigen keus haha

4 jaar geleden

Reactie op Saw12

Altijd als wij weggaan nemen we wel ons eigen matrasje mee waardoor het ver ...
Ja doen wij ook, vind ik toch het fijnste idee haha 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Moniekp93

Ja doen wij ook, vind ik toch het fijnste idee haha 馃檲
Haha ben gelukkig niet de enige. Sommige verklaren me voor gek

4 jaar geleden

Reactie op Saw12

Haha ben gelukkig niet de enige. Sommige verklaren me voor gek
Neehoor haha, neem het liefste alles van thuis mee. Vind dat gewoon het fijnste en frisste馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Moniekp93

Neehoor haha, neem het liefste alles van thuis mee. Vind dat gewoon het fij ...
Hahaha echt zo! Vooral het frisste helemaal deze tijd ga je over vanalles zo denken dus neem zo ongeveer de halve inboedel mee haha

4 jaar geleden

Reactie op Saw12

Hahaha echt zo! Vooral het frisste helemaal deze tijd ga je over vanalles z ...
En alles eerst met doekjes afdoen, afstandbedieningen enzo馃ぃ馃ぃ

4 jaar geleden

Wij hebben een opvouwbaar (campingbed)matrasje met een (campingbed)hoeslaken, die nemen we altijd mee wanneer we ergens heen gaan waar al een campingbedje staat. Het matrasje wat vaak in een campingbedje ligt is een hele dunne harde bodem en lijkt mij niet fijn liggen. Bij mamaloes heb ik voor 20 euro zo'n matrasje gekocht. Verder heeft onze dochter ook altijd gewoon haar eigen slaapzakje aan en dat gaat goed!

4 jaar geleden

Onze dochter slaapt om de week in een campingbedje bij opa en oma, dus die was dit al snel gewend! Op vakantie vaak alleen eerste nacht een beetje onrustig, daarna ging het altijd prima. Alle nieuwe dingen zijn even spannend, maar komt vanzelf goed. Idd, eigen spulletjes van thuis mee, scheelt al een boel!

4 jaar geleden

Wij nemen altijd een camping bedje van thuis mee.. gewoon zodat zijn eigen geur eraan zit + dat je met zo'n camping bedje van een park maar moet afwachten of het schoon/heel is en of er een goed matrasje in zit. Fijne vakantie alvast.

4 jaar geleden

Zou in elk geval je eigen (reis) matras meenemen. En lekker eigen lakentjes. Komt helemaal goed hoor. Ze zijn flexibel, die kleintjes!

4 jaar geleden

Wij hebben altijd zelf ons campingbedje mee genomen omdat hij daar altijd goed in slaapt! Met matrasje. Beide aangeschaft bij mamaloes.. campingbedje van titanium baby! Zorg dat je haar favoriete knuffeltjes niet vergeet en evt fiep.. 馃 en laat t voor de rest over je heen komen! Wie weet doet ze het super!

4 jaar geleden

Ik neem altijd het matrasje uut zijn eigen camping bedje mee. Vind ik frisser. Zelf zijn airosleep neem ik mee, dan is het lekker eigen. Misschien wel even wennen, maar paar x laten zien voordat ze erin moet slapen. Veel.plezier!

4 jaar geleden

Wat grappig, wij gaan vrijdag ook voor een week naar het Hof van Saksen馃槉 onze dochter sliep daar in november voor het eerst door in hun campingbedje dus ervaring is top! Hahah! We nemen dus ook deze keer geen eigen bedje of matrasje mee maar wel een lakentje en een hoeslaken馃槉 veel plezier!

4 jaar geleden

Dank voor alle reacties! Ik heb een extra matrasje gekocht en neem beddengoed mee waar ze dit weekend al op slaapt. Dan met haar speen en vertrouwde knuffeltjes hoop ik op het beste:-)