52 Reacties
5 jaar geleden
Hier gebeurt het ook met het eten, dochter bijna 12 maanden. Wordt uit de mond gehaald en neergegooid. Meestal wordt er wel eerst gekeken of de hond in de buurt is . Maar waarom.. geen idee
5 jaar geleden
Hier net hetzelfde verhaal! Hij gooit het op de grond en 'roept' dan onze hond.
5 jaar geleden
Ze gaan op ontdekking uit. Bwat gebeurt er als ik dit doe. En om het goed te snappen doen ze dit 100 keer.
Bij ons is met eten gooien of drinken uitspugen,, klaar met eten en drinken.
5 jaar geleden
Hier ook. Het eten op de grond gooien en dan roepen poe poe, poe poe. En dan komt onze poes er aangerend en eet het op.
5 jaar geleden
Grappig dat het overal hetzelfde gaat! Hier gaat ook alles op de grond inderdaad!
Maar hoe je het afleert??
5 jaar geleden
Hier gebeurt het momenteel vooral als ze tandjes krijgt. Ze heeft het maandenlang non stop gedaan, evenals drinken uit haar mond laten lopen. Ze bleek een enorme neusamandel te hebben en enorm ingetrokken trommelvliezen, dus last. Nu dat verholpen is gaat het v茅茅l beter en is het eten uit de mond halen alleen nog aan de orde als madammetje de smaak of structuur niet waardeert. En als ze geen zin meer heeft in eten pakt ze het aan en gooit het meteen weg. Dat doet ze ook al maanden...gaat hopelijk binnenkort ook weer over 馃き
5 jaar geleden
Wauw.. ongelofelijk dat t echt rond deze leeftijd bij iedereen herkenbaar is toch! 馃ぉ Maar VRESELIJK!! hier ook, van n super goede eter.. naar super slecht. Alles uit tuffen, weg gooien.. er in slaan, kortom; hij at echt NIET meer. Ik moest voortaan zo vechten, dat ik heb besloten zijn hapjes weer te pureren.. met als gevolg; super vrolijk kind weer, die zijn groenten etc binnen krijgt. Veel mamas zullen er niet aan toe geven, zo ben ik namelijk ook normaal gesproken... maar keek er echt voortaan tegen op om te gaan eten, en t gevecht weer aan gaan. Dat heb ik er iig niet voor over馃ゴ
5 jaar geleden
Hier ook heel herkenbaar... alles gaat op de grond. We noemen haar al Bambam. 馃檭
5 jaar geleden
Reactie op Siimone
Wauw.. ongelofelijk dat t echt rond deze leeftijd bij iedereen herkenbaar i ...
Hier staat nu ook weer regelmatig een prakkie op t menu...soms wil ze dan juist opeens weet stukken dus we prakken wat en snijden t in stukjes...kan ze kiezen en krijgt ze toch wat binnen.... als ze afgeleid is geef ik vaak een hap van t gepureerde tussendoor...kan maar binnen zijn