9 Reacties
4 jaar geleden
Ik maak boeken bij Saal. Maar ook veel bij Albelli gemaakt.
Ik bewaar foto's per maand op d'r pc en probeer ook elke maand een stukje fotoboek te vullen. Zo was het eerste jaar dus ook echt klaar bij haar 1e verjaardag.
Je hebt ook apps waarbij ze een fotoboek vanzelf 'genereren' met foto's die je aanlevert maar daar heb ik nooit mee gewerkt.
4 jaar geleden
Ik heb ook via Albelli het boek gemaakt. 1e boek van alleen de 1e 3 maanden....zoveel foto's 😂 en mn 2e boek van 3 tot 12 maanden is bijna klaar met max. aantal pagina's. Vanaf nu ga ik wel een jaarboek maken hoor.
En ik sla mijn foto's op in mapjes per kwartaal. Dan duurt het minder lang als je iets moet scrollen en kopiëren plakken. Al met al wel een hele klus om de selectie te doen. Maar ook bij Albelli heb je automatisch invullen.
En qua kwaliteit maar duurder: Profotonet.
Succes!
4 jaar geleden
Bij hema kun je fotobladen (a4 formaat) maken voor 4ring map. Je hebt bij het ontwerpen van de fotomap alle opties zoals bij een digitaal fotoboen (achtergronden, kaders, animaties, tekst toevoegen enzv.).
Je koopt los een leuke map en dan kun je fotobladen bij hema maken en afdrukken wanneer je tijd hebt en die in je map steeds aanvullen. Vind ik echt een voordeel ipv een digitaal fotoboek wat een begin en eind heeft.
Ik ben echt heel tevreden over deze manier.
4 jaar geleden
Ik heb net een vakantie fotoboek af via Albelli. Had ook zoveel foto’s van maar 2 weken 🤣 wat wel een nadeel was aan het eind kwamen er nog extra kosten bij voor glans papier en platliggend boek enz enz dus liep uiteindelijk qua pagina’s en opties best hoog op. Maargoed het is eenmalig 🤭
4 jaar geleden
Reactie op Babyav2019
Bij hema kun je fotobladen (a4 formaat) maken voor 4ring map. Je hebt bij h ...
Klinkt goed! Alleen vond k het programma destijds niet meer zo fijn werken, waardoor ik ben overgestapt.
Maar dit is leuk.. Dan hoef je niet te wachten tot het boek af.
4 jaar geleden
Reactie op Babyav2019
Bij hema kun je fotobladen (a4 formaat) maken voor 4ring map. Je hebt bij h ...
Ik vind het niet op de site. Kan je mij vertellen waar ik moet zoeken :)