82 Reacties

6 jaar geleden

Hebben eerst bij mijn vader puntje eruit gesneden. En daarna de zijkant met slagroom bedekt voor bij schoonouders hihi.

6 jaar geleden

💙💙💙💙

6 jaar geleden

leuk! hoe zorg je ervoor dat je moeder er niet achter komt ? lijkt me heeel moeilijk. ik heb gewoon naasten opgebeld dat we een meisje krijgen!

6 jaar geleden

Gewoon een appje naar de familie app 😉

6 jaar geleden

Ook erg leuk!! Onze dochter van 7 jaar heeft een pinata stuk geslagen met blauw snoep erin💙

6 jaar geleden

Met cupcakes met roze vulling

6 jaar geleden

Deze afbeelding heb ik naar vrienden gestuurd en op facebook gezet. De familie heb ik gebelt 😊😊

6 jaar geleden

Wij hebben volgende week de echo en diezelfde avond de gender reveal. Weten het dan zelf ook nog niet! Ben zo benieuwd! 🤗

6 jaar geleden

Bii onze eerste ook met een taart. Bij de tweede met een confetti ballon en bij de derde een doos met helliumballonnen. Doos samen openmaken en toen kwamen de ballonnen omhoog.

6 jaar geleden

Wij hebben de oma's in spe een confetti kanon gegeven die ze met een draaiende beweging tot een roze woonkamer leidde haha. Kom na 3 weken soms nog confetti tegen maar het was zeker de moeite waard! Zelf wisten wij al dat we een dochter kregen maar de familie nog niet..

6 jaar geleden

Wat een mooie taart ... Het het is een taart toch? 😅

6 jaar geleden

Ouders verteld, en dit naar vrienden en familie gestuurd 🤗

6 jaar geleden

Wat leuk gedaan ! Wij hadden een grote zwarte ballon met blauwe confetti. Onze dochters mochten op hun verjaardagsfeest de ballon met confetti stuk prikken. Dit wilde ze zelf heel graag. Ze zijn wat groter en proberen ze goed te betrekken en laten ze dus ook mee helpen met nadenken over dit soort dingen.

6 jaar geleden

Zo hebben woj het gedaan

6 jaar geleden

Wij hadden het met deze ballon gedaan met roze ballonnen en confetti erin.

6 jaar geleden

Reactie op blackbird18

leuk! hoe zorg je ervoor dat je moeder er niet achter komt ? lijkt me heeel ...
Proberen niet te verspreken haha en mn zusje ook niet. Ik denk dat ze het op een gegeven moment wel wilt! We zullen het zien, hihi!

6 jaar geleden

Reactie op Jvc

Ook erg leuk!! Onze dochter van 7 jaar heeft een pinata stuk geslagen met b ...
Ook leuk 😊

6 jaar geleden

Reactie op Tijgertje93

Wat een mooie taart ... Het het is een taart toch? 😅
Haha ja!

6 jaar geleden

Wat leuk gedaan ! Wij hadden een grote zwarte ballon met blauwe confetti. O ...
Oh super leuk!

6 jaar geleden

Wij hadden deze pop om de buik lek te prikken.