6 Reacties

3 jaar geleden
Hee, onze zoon gaat sinds hij 3,5 maand is naar de opvang.
Ik zou zeggen, heel eerlijk, er is weinig aan te doen. Idd paracetamol, neusspray om wat te verlichten. Pas als iets langer dan een week of 6 duurt dan vindt een arts er pas iets van.
Liefde geven, uitzitten ... en repeat 馃ゲ (en zelf ook de helft meepakken aan griepjes als dit je eerste kindje is 馃ゲ馃ゲ)

VRIEND
3 jaar geleden
Bij heftige hoest hebben wij een puffer gekregen en dat helpt heel goed. Ziek kindje is altijd zielig en ook intens. We spoelen haar neus keer of 4 per dag met fysiologisch water. Soort zoutoplossing. Ook als ze niet ziek is. Gewoon preventief en ze krijgt extra elke avond mollers levertraan voor kinderen voor de vitamientjes. Fingers crossed maar al bijna 2 maanden niet verkouden 馃馃徎 en ze gaat fulltime naar de opvang. Verder matrasje iets verhogen. Zorg dat de luchtvochtigheid goed is in huis en de slaapkamer. Bij koorts zou ik altijd aan de bel trekken. Kan bronchitis zijn. En daarom kregen wij die puffer. Heel sterkte voor jullie!

3 jaar geleden
Wij merken dat onze kinderen hier goed op reageren https://degroenelinde.nl/producten/geurlijnen/babys-kinderen/page/5

3 jaar geleden
Bedje aan hoofdkant iets verhogen. We hebben in het begin een opengesneden ui naast hem neergelegd maar dit hielp minimaal. Tegenwoordig gebruiken we luuf. Klein beetje op rug en borst smeren en hij slaapt de nacht goed door. Helpt zeer goed bij mijn kleintje tegen de verkoudheid. Tussen de slaapjes door goed de kamer ventileren en wat vaker het bedje verschonen. Verder is er naast de dingen die je gebruikt weinig aan te doen. Ik ben zelf niet z'n fan met neusspray. Ik vind deze zalf dat fijner voor hem. Succes en sterkte!