10 Reacties

5 jaar geleden

Haha hier hetzelfde probleem.. is gewoon niet zo stevig.

5 jaar geleden

Hier ook hetzelfde probleem haha. Blijft even zitten met de Zwitser haargel maar zodra er iets over heen gaat of de honden hem een kus geven is het weg 😅

5 jaar geleden

Het haar is nog te dun en fijn. Will gewoon nog niet. Even een tijdje wachten, komt vanzelf

5 jaar geleden

Deze van Hema is iets beter dan zwitsal!

5 jaar geleden

Ga ik proberen, dank je!

5 jaar geleden

Ik zou vooral geen gel gebruiken niet bij babys en uberhaupt mannen en vrouwen niet. Het haar kan NIET ademen door gel waardoor het minder gezond blijft en minder goed groeit. Haar van baby is nog zo dun en zacht. Als je er iets in wil doen zou ik wax aanraden ( ik weet dit omdat mijn moeder al haar hele leven kapster is en speciale trainingen enzo herfr gevolgd)

5 jaar geleden

Ik zou vooral geen gel gebruiken niet bij babys en uberhaupt mannen en vrou ...
Ik stop er ook niets in. Maar voor mijn dochter van 3 en mezelf gebruik ik alleen CG vriendelijke producten zowel shampoo als verzorgingsproducten als styling. Dit zijn producten zonder parabenen, siliconen, sulfaten, uitdrogende alcoholen e.d. Deze vind je ook gewoon bij de huis, tuin en keuken merken. Onze haren zijn er veel beter van geworden. Het is wel even een zoektocht wat bij jou haren past 🤪 maar zeker de moeite waard.

5 jaar geleden

Heb kids haargel vsn paw patrol is iets sterker dan de zwitsal klein beetje is goed ps het kan echt geen kwaad om beetje gel in zijn haar te doen hoor ;) lekker beetje stoere haren maken is toch schattig . En ze wennen der ook aan aks je elke dag ff kamt dat is goed fijner voor later hoort bij ochtend ritueel

5 jaar geleden

Goeie tip kan ik ook proberen !

5 jaar geleden

Reactie op Petra111

Ik stop er ook niets in. Maar voor mijn dochter van 3 en mezelf gebruik ik ...
Ja wij gebruiken alleen maar vegan producten maar dat komt ook omdat dat ik de kapsalon van mn moeder verkocht word en mee gewerkt word anders gebruikte ik ook altijd zonder rommel enzo. Ik heb ook echt 17 producten van zwitzal die ik de komende 7 jaar nog niet ga gebruiken of weg ga geven