44 Reacties

6 jaar geleden

Ik ben nu ook 5 weken ik heb maar 600

6 jaar geleden

Is bij mij niet getest. Krijg pas bij week 10 ongeveer een bloedtest. Ben nu 8 weken

6 jaar geleden

Dit s de tabel

6 jaar geleden

Is het juist beter om hoge waarden te hebben.? Wat zegt het eigenlijk

6 jaar geleden

Ik had 5035 op 5 weken

6 jaar geleden

413 op 4 weken 40348 op 6 weken

6 jaar geleden

Is het juist beter om hoge waarden te hebben.? Wat zegt het eigenlijk
Hoge waarde is prima... Te hoog duid vaak op een meerling Telaag vaak op een miskraam

6 jaar geleden

Was bij mij begin 5 weken 1700 en 3 dagen later 4800 allemaal goed op weg 😁

6 jaar geleden

Met 4 weken en 4 dagen was het bij mij 258. Nu wordt het niet meer gemeten.

6 jaar geleden

Ik heb het ook nog niet laten testen, dus geen idee. Op 12/8 heb ik mijn 1e echo. Wat ik wel doe, is een clearblue met weken gebruiken volgende week. Dat weet ik ook of het HCG stijgt.

6 jaar geleden

Reactie op Iam

Ik heb het ook nog niet laten testen, dus geen idee. Op 12/8 heb ik mijn 1e ...
Ik moet op 19/8 voor mijn eerste echo gaan en het is altijd al lang wachten om het voor de eerste keer in je buik te zien bewegen via die scherm

6 jaar geleden

Maar waarom weten jullie de HCG waarde? Het is niet standaard op bloed te prikken toch? Ik zou het niet weten wat m'n HCG is. Ben wel extreem misselijk, lig vooral op de bank met 'n emmer. Hoe is dat bij jullie??

6 jaar geleden

Reactie op Mama85

Maar waarom weten jullie de HCG waarde? Het is niet standaard op bloed te p ...
Ik bloed laten prikken voor mijn vitaminewaardes te checken en zekerheid van zwangerschap😊

6 jaar geleden

Reactie op Pretty-baby

413 op 4 weken 40348 op 6 weken
Is best hoog of niet? Zou t dan toch geen meerling zijn :o

6 jaar geleden

Hebben jullie gevraagd om hierop te prikken? Wordt niet standaard gedaan toch. Ik ga over 2 weken bloedprikken voor schildklier weer. Maar heb volgende week al 1e echo. Heeft geen zin denk ik om te meten?

6 jaar geleden

Bij mij was het 560 bij 4 weken en 1 dag. Ivm ivf traject moet dit worden getest.

6 jaar geleden

Reactie op Cherryberry

Ik moest mijn bloed laten nemen voor men werk. Geen idee daar heeft de huisartsniets van gezegt

6 jaar geleden

In België wordt dit wel vaak standaard gedaan. Heb gisteren afspraak bij gyn. gemaakt en die vroeg ook of ik al eerst bij de huisarts was geweest voor bloedname dus..

6 jaar geleden

Reactie op Cherryberry

zo werkt het niet. De een maakt gewoon van nature meer aan dan de ander

6 jaar geleden

Mij hcg was op 3w3d maar 46.. las overal dat dat extreem laag is.. vandaag ons beebje gezien aan 8w3d en een sterk kloppend hartje gehoord. Zelfs iets groter qua meting dan het zou moeten zijn!