31 Reacties

6 jaar geleden

Mijn zoontje heeft t zelfs, hij heeft er zelfs vier. Ze zeggen dat t weg gaat voor t zesde jaar. Ben benieuwd. Ben al lang blij dat t niets ergs is en weg gaat

6 jaar geleden

Geen ervaring, maar wat houdt ze goed haar hoofd omhoog! Knap!

6 jaar geleden

Reactie op Mandy_1990

Mijn zoontje heeft t zelfs, hij heeft er zelfs vier. Ze zeggen dat t weg ga ...
Ik ook! Ben alleen bang dat ze er later mischien mee geplaagd word (als ze naar school gaat bijv.) en natuurlijk dat ze een keer tegen iets aan komt waardoor het open gaat :/ maar je hebt gelijk! Het belangerijkste is dat het geen kwaad kan...

6 jaar geleden

Onze dochter van bijna 2 heeft er 1 op haar buik. Na een paar mnd stopte die met mee groeien.... hebben nu het idee dat hij langzaamaan iets minder dikkig wordt

6 jaar geleden

Reactie op Annemarieke88

Ik ook! Ben alleen bang dat ze er later mischien mee geplaagd word (als ze ...
Bedoel natuurlijk het zelfde niet het zelfs🙈 bij mij gaat t ook om t pesten straks. Hij heeft er namelijk een op z'n voorhoofd en boven z'n oor, die zijn dus zichtbaar. Die op z'n buik en boven been zie je niet zo een twee drie

6 jaar geleden

Mijn oudste dochter van 2 had bij de geboorte een heel grote, dikke hemangioom op haar bovenbeen,hier hebben wij ook crème voor gekregen van de kinderarts, twee jaar later zie je bijna niets meer!

6 jaar geleden

Reactie op De Luca

Mijn oudste dochter van 2 had bij de geboorte een heel grote, dikke hemangi ...
Wat fijn! Was er een medische reden waarom jullie een behandelig kregen? Heeft jullie dochtertje nog last gehad van bijwerkingen?

6 jaar geleden

Ik heb er zelf een als baby op mijn oog gehad. Hij hing echt over mijn oog, waardoor ik een lui oog kreeg en nu zo goed als blind ben aan dat oog. Van het bultje zie je nauwelijks wat meer. Was ook binnen een paar jaar minder dik en niet meer rood. No worries dus!

6 jaar geleden

Mijn dochter heeft er eentje in haar nek. Ik denk dat met het groeien van het haar dit een stuk minder zichtbaar zal zijn. Die van jou dochter zal ook niet meer zo opvallen als het haar er overheen valt denk ik.

6 jaar geleden

Is een aardbeien vlek tog? De andere naam ervoor mn zoontje heeft t ook op zn bortst en groeit meetot 1/2e jaar daarna verdwijnt het werd mij gezegd door cb

5 jaar geleden

Hallo dames ... Mijn zoontje ( nu bijna 5 maanden ) heeft er twee een op zijn arm en een op zijn buik. Het begint nu langzaam af te nemen maar dermatoloog had tegen mij gezegd dat het zeker wel voor zijn 10e verjaardag zou weg gaan 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Tijgertje93

Hallo dames ... Mijn zoontje ( nu bijna 5 maanden ) heeft er twee een op zi ...
Hoi, na 5 maanden al, wat snel! Waren jullie hiervoor speciaal naar de dermatoloog gegaan?

5 jaar geleden

Ja uiteindelijk door het cb toch maar door gestuurd omdat er 1tje op het midden van zijn buikje zit. Hij is nog niet weg maar de bolling die er eerst op zat is minder en de kleur veranderd nu ook al langzaam

5 jaar geleden

Ja mijn dochtertje heeft er eentje op haar neus.. Wij zijn er mee naar de kinderarts gegaan. Cb heeft ons doorverwezen. We hebben nu medicijnen gekregen. Omdat het cosmetische is ademhaling belemmert en afentoe open gaat. Dit moet ze slikken tot en met 9 maanden. Omdat een hemangioom zolang door kan blijven groeien. Als de medicatie niet aanslaat dan duurt het 2 tot 10 jaar dat het vanzelf weg kan trekken en als dat niet werkt zijn er nog meer opties. Maar hopelijk is dat niet van toepassing. Wat een lekker toetje heeft jou dochtertje. Nou misschien als der haartjes wat gegroeit zijn dat je het niet meer ziet. Hopelijk heeft ze er verder geen last van.

5 jaar geleden

Allebei mijn dochters hebben het. ik krijg alleen steeds andere informatie over wanneer het zal hoogstwaarschijnlijk weg gaan. (Als het weg gaat) is dit bij jullie ook het geval? 1 dochter heeft ook in gezich dus vandaar dat ik toch hoop dat weg trekt en ook niet pas over 10 jaar😅

5 jaar geleden

Mijn dochter had dit ook op haar voorhoofd, net op de haarlijn. Ze is nu 3 jaar en het is helemaal wit geworden en ingezakt. Ze had er ook eentje op haar elleboog en dat was binnen het 1ste levensjaar al weg.

5 jaar geleden

Reactie op melanie Way

Allebei mijn dochters hebben het. ik krijg alleen steeds andere informatie ...
Ja, ik denk dat het komt doordat het bij iedereen ook echt anders loopt helaas.... t blijft afwachten denk ik... kinderarts heeft bij ons toch een foto voor de dermatoloog gemaakt.. afwachten wat die zegt..

5 jaar geleden

Reactie op Annemarieke88

Ja, ik denk dat het komt doordat het bij iedereen ook echt anders loopt hel ...
Over eventueel weg halen? Of wanneer weg gaat? Ja verloop is inderdaad verschillend. Bij de oudste twijfel ik überhaupt of het wel een aardbeivlek is. Wel fijn dat ze foto door sturen naar dermatoloog. Misschien volgende keer ook vragen als ik met de oudste bij cb ben. Misschien zegt die wel dat iets anders is. Vind ook beetje op soort wijnvlek lijken maar het was wel dikker. Niet zo typisch aardbei vlek. Bij jongste is het wel heel duidelijk

5 jaar geleden

Reactie op melanie Way

Over eventueel weg halen? Of wanneer weg gaat? Ja verloop is inderdaad ver ...
T is nu zo groot, vooral om te kijken of we er wat mee moeten.. kijken wat ze er daar van zeggen, bij het cb vonden ze het een twijfel geval

5 jaar geleden

Reactie op Annemarieke88

T is nu zo groot, vooral om te kijken of we er wat mee moeten.. kijken wat ...
Na laten kijken kan natuurlijk nooit kwaat. Hij is wel flink idd