77 Reacties
7 jaar geleden
Hoihoi, ik ben zwanger nadat ik in een behandeling heb gezeten bij de vruchtbaarheid arts. We hebben er 1,5 jaar over gedaan. Mijn moeder, oma en zus waren op de hoogte van dit traject. Hen heb ik het gewoon verteld aangezien ze er zelf naar vroegen (wisten dat ik een eisprong had gehad en wanneer ik ongesteld moest worden). Overige belangrijke personen weten het nog niet. Daar wacht ik mee tot we minimaal 8/10 weken zijn (liefste 10, dan zijn we pas echt uit de grootste gevaren zone). We zijn op internet gaan zoeken voor leuke ideeën. Bijvoorbeeld zo'n blik voor peetoom en peettante. Voor schoonouders zullen we denk ik een fotolijstje doen met daarin: zo groot is jullie kleinkind nu met dan een echo foto en bijvoorbeeld een rijstkorrels of wat er dan te vergelijken valt met de grootte van de baby.

6 jaar geleden
Op de (Amerikaanse) website van https://www.etsy.com/nl/listing/252649540/aankondiging-van-de-zwangerschap-baby kan je deze kopen. Opgelet: bij het leveren van mijn pakketje moest ik extra kosten betalen aangezien dit uit de VS komt.
6 jaar geleden
Voor mijn schoonouders hebben we een leuk idee! Zij zijn zulke wijnliefhebbers dat ze hun enig kind er naar eentje vernoemd hebben (La Bastienne). Nu gaan we het etiketje namaken en we maken er La Petite Bastienne van. Lekker uiteten en de wijn van te voren klaarleggen, zodat bediening het komt brengen. Toont de wijn, waarop ze het jaar lezen en etc etc etc.
Ondertussen alles zien te filmen, haha
6 jaar geleden
Reactie op sheronetje
Wanneer vertellen jullie het?
Ik twijfel heel erg. Ik denk nadat ik een echo met kloppend hartje heb gehad.
6 jaar geleden
Ik ben ook 5weken en wij hebben het eigenlijk al aan heel veel mensen verteld. Ik wil het graag vieren zo bijzonder eerste kindje. 🤰🏻💕
6 jaar geleden
Ik ben beetje creatief geweest , wil ze een beetje aan het denken zetten eerst ..

6 jaar geleden
Reactie op Leanne-25
Wat een leuke ideeën allemaal. Wij gaan wachten tot na de eerste echo. Het ...
Wij wachten ook na de eerste echo 24 juli 😊
6 jaar geleden
Mijn moeder en een goede vriendin heb ik direct geappt. Mijn omaatje van 91 krijgt het te horen als ik een mooie echo heb (dan kan ik haar wat laten zien en word het concreter voor haar), mijn broer vertel ik het ook pas na de echo. De rest van de familie vertel ik het pas na 12 weken. Collega's enz weet ik nog niet, ligt er aan hoe ik me voel.
6 jaar geleden
Reactie op Chella85
Mijn beste vriendin noem ik altijd mijn zus. Deze fles wijn krijgt ze, met ...

Oh wat leuk!! Waar heb je deze besteld?
6 jaar geleden
Tijdens onze vakantie in juni kwamen we erachter dat ik zwanger ben. Daarom gaan we een fotoboek maken via Albelli, met op de laatste pagina een foto van de test met iets in de trant van "We gingen met z'n tweetjes op vakantie en kwamen terug met z'n drieën!".
Die gaan we dan aan onze ouders laten zien 😀