13 Reacties

4 jaar geleden

Wij gaven het ook maar daarna spuugde hij elke keer, nu zijn we ermee gestopt en spuugd die ook niet meer. Ik gaf ongeveer 2,5 a 3 eetlepels

VRIEND

4 jaar geleden

Ik mix elke dag 2-3 eetlepels met wat fruithapje dat over is van de ochtend. Eet ze 3 kwart op.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Geven jullie gewoon dierlijke melkproducten? Ik lees op veel sites dat dat wordt afgeraden ivm de hoeveelheid eiwitten die er in zitten. Kunnen de niertjes nog niet aan. Vanaf 1 jr kan dat langzaamaan gegeven worden lees ik. Dus ik geef het maar niet

VRIEND

4 jaar geleden

Ik geef gewoon normale halfvolle yoghurt soms gewoon een bakje en soms gemixt met fruit. Hij geeft zelf aan als ie niet meer wilt. Maar hij vind het heerlijk.

4 jaar geleden

100 ml per dag. En dan biologische Griekse yoghurt. Bio zuivel schijnt voor 30% bij te dragen op minder eczeem op latere leeftijd. Nou mijn zoon heeft er nu al flink last van dus alleen bio voor hem

4 jaar geleden

Ik geef altijd een bakje kokosyoghurt of soyayoghurt

4 jaar geleden

Reactie op Marina87

Ik geef altijd een bakje kokosyoghurt of soyayoghurt
Jaaa ik ook!

4 jaar geleden

Mijn dochter van bijna 10maanden moet niets hebben van yoghurt.. Ik heb haar paar keer puur Grieks gegeven. Ze spuugde het meteen eruit. Terwijl ze wel een goede eter is! Iemand ervaring mee?

VRIEND

4 jaar geleden

Van de huisarts moet ik hem 2x 125g per dag geven. Meestal wirdt het 150g per dag ofzo. Ik heb geiten en schapenyoghurt geprobeerd. Hij is fan. Misschien binnenkort ook koeien proberen, maar heb begrepen dat dat zwaarder op de maag kan liggen. We hebben ook soja geprobeerd, maar die vindt hij toch wat minder. Overigens bevatten geiten, koeien en sojayoghurt allemaal even veel eiwitten.

4 jaar geleden

Reactie op Saar92

Mijn dochter van bijna 10maanden moet niets hebben van yoghurt.. Ik heb haa ...
Ik geef het gemixt met vla
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Dit is het advies van het voedingscentrum. Waarom dus géén dierlijke producten

4 jaar geleden

De kleine is 11 maanden en drinkt ook nog keurig zijn flessen. Was eerder is het erg dat hij naast de 250 gram avond eten nog even 150 gram Griekse yoghurt wegeet 😅 Maar meningen verschillen heel erg zo te lezen.

4 jaar geleden

Mm, ik geef 2 a 3x per week zo rond de 70 ml. Niet veel meer, maar je moet lekker doen waar je je goed bij voelt. Misschien dat ik wel ook een beetje in het plantaardige schap ga kijken, maar ben bang dat daar dan wel wat suiker aan toegevoegd is?