9 Reacties

4 jaar geleden
Geen zorgen!!!! Echt niet, is gekookt en kan je dus veilig eten. Check google. En ook al was het niet helemaal veilig, het is geen grote fout of iets dergelijks, je bent al 30 weken.

4 jaar geleden
Volgens mij zijn die surimi sticks gekookt? En ook al was het niet zo, hartstikke bewerkt voedsel uit plastic verpakking. Geen zorgen maken hoor, een vriendin van mij at toen wel eens een broodje gerookte zalm, niets aan de hand. Wel opletten want als je dit vaker doet, dan is de kans natuurlijk groot op een infectie voor jou en de baby. Maar meeste dingen uit de winkel gebeurt er niets mee tijdens de zwangerschap.

VRIEND
4 jaar geleden
Surimi mag je eten tijdens de zwangerschap dat is gekookte vis. Bij het voedingscentrum kun je dat soort producten checken. Ik had de app "zwangerhap" toen ik zwanger was. Bij twijfel vulde ik in wat ik wilde eten en dan kreeg je advies. (Foto is van pagina van voedingscentrum). Over de surimusticks hoef je je geen zorgen te maken. Al herken ik het zo goed. Wat heb ik zelf ook zenuwen gehad of ik niet iets verkeerd had gegeten.

4 jaar geleden
Reactie op Sima
Naar mijn weten is Surimi niet rauw. Ik heb 6 jaar bij de visboer gewerkt. ...
Oh....dit is echt een opluchting voor mij ik had opgezocht in de voeding wat je wel en niet mag in de zwangerschap ik weet niet meer hoe het heet maar zo iets controleer ik altijd voor dat ik iets eet alleen vandaag was ik het vergeten en ik had pas opgezocht nadat ik het had gegeten......het eerste wat ik info kreeg was dat het krab is en daarna stond het dat het rauw is.....dus vandaar ik schrok

4 jaar geleden
Reactie op irissb
De kans dat je de schadelijke bacteri毛n binnen hebt gekregen is heel erg kl ...
Gelukkig ! 馃槄

4 jaar geleden
Reactie op EelkeToxopeus
Geen zorgen!!!! Echt niet, is gekookt en kan je dus veilig eten. Check goog ...
Dat deed ik ik zocht het op via Google in wat je wel en niet kan en mag eten tijdens zwangerschap en toen kreeg ik juist dat er stond dat het onder rauw viel.....vandaar ik zo ervan schrok en ik weet niet ondanks ik 30 weken ben of het kindje dan sowieso het dan ook niet binnen kan krijgen nadat ik dat heb gegeten qua internet informatie is af en toe echt ingewikkeld waarvan ik niet echt wijzer van word馃ゴ

4 jaar geleden
Dank jullie wel allemaal voor jullie reactie ik ben echt heel erg opgelucht ! 馃