12 Reacties

5 jaar geleden

Onze kleine meid gaat 2 a 3x per week in bad, en we smeren haar in met kokosolie klinkt gek maar dat is het enige wat helpt ze heeft best een droge huid

5 jaar geleden

Onze dochter gaat in bad met kokosolie al sinds de geboorte. Komt ze er al helemaal ingesmeerd uit. Heerlijk is dat :) wij doen nog steeds ongeveer om de dag en soms zit er ook wat langer tussen

5 jaar geleden

1 x per week in bad en smeren met deze. Zoontje had erg veel eczeem. We smeren hem 2 x per dag in..eczeem is onder controle, droge huid blijft wel.

5 jaar geleden

In bad, 2x per week met inolie en daarna smeren met dexeryl of weleda!

5 jaar geleden

2x per week en dan doe ik een beetje badolie in bad van kruidvat of Zwitsal.. en daarna insmeren met huidolie, olie voor het slapen gaan, of zachte creme :) (Zwitsal)

5 jaar geleden

Onze baby gaat elke dag in bad. Alleen zijn gezicht smeren we in met bepanthen

5 jaar geleden

2 tot 3 keer per week in bad, met badolie en insmeren met kokosolie.

5 jaar geleden

Minimaal 3 x in bad / douche. Erna heerlijk smeren met lotion van zwitsal en gezicht met een gezicht cr猫me.

5 jaar geleden

Hier gaat hij minimaal 4x per week in bad/douche 1x per week haar wassen (tenzij er eten in is gekomen ofzo dan vaker) we gebruikte eerst alleen vegan producten van shampoo tot bodylotion maar we zijn nu langzaam aan ook zwitsal aan het gebruiken Na bad of douche smeer ik hem in met bodylotion van zwitsal wel de gevoelige huid voelt voor mij beter of de vegan bodylotion en op t wangetje van zwitsal voor zn gezicht die werkt hier super voor droge wangetjes. Maar ik heb ook weleda gezichtscreme die gebruik ik ook af en toe gebruik dus niet elke keer dezelfde producten

5 jaar geleden

Elke dag omdat dit echt bij haar ritueel hoort. Maar op dagen dat ze niet echt vies is ofzo. Gaat ze maar heel kort. We hebben het geprobeerd om dit maar 3 x in de week te doen. Maar mevrouw gaat dan niet slapen.

5 jaar geleden

Reactie op jdijksman

Elke dag omdat dit echt bij haar ritueel hoort. Maar op dagen dat ze niet e ...
Dit deed mijn moeder vroeger ook bij ons en dan puur warm water zonder iets in badje te doen. Dan werden we rustig en konden lekker slapen馃榿馃憤

5 jaar geleden

Reactie op jdijksman

Elke dag omdat dit echt bij haar ritueel hoort. Maar op dagen dat ze niet e ...
Dit hebben wij dus ook! Super frustrerend maar snap ook wel dat ze lekker rustig worden van dat warme water.