7 Reacties
6 jaar geleden
Haha nesthaar is heel breekbaar. Mijne heeft een baan rond haar hoofd van het naar links en rechts kijken wanneer ze op haar rug ligt. Zodra het echte haar komt breekt het niet zo makkelijk.
6 jaar geleden
Het kan zijn dat haar babyhaar gaat uitvallen en dat er nieuw haar gaat groeien. Kan wel even duren allemaal geloof ik. Ik dacht rond de 6 maanden dat ze nieuw haar krijgen. Natuurlijk is elk kindje anders en valt het ook niet altijd uit. De plek op het achterhoofd waar ik ook over lees, is gewoon een schuurplekje van het liggen. Dat groeit pas wanneer ze minder gaan liggen
6 jaar geleden
Is heel normaal. Mijn dochter kreeg een groot kaal plek op haar achterhoofd wegens het vele draaien in bed. Is nu helemaal niks meer van te zien 馃槈. Ze had bruin haar bij de geboorte en nu is ze hartstikke blond. Ze is in het 1ste haar al haar kwijt geraakt. Zoon is nu 10weken en ook bruin haar maar je ziet al blonde haartjes er tussendoor komen.
6 jaar geleden
Mijn zoontje had rond 8 weken plots geen haar meer bovenop zijn hoofd; leek wel een bejaarden kapsel te hebben... 馃槼 3 weken later begon het terug te groeien en ondertussen is het terug normaal. Mijn andere kids hebben het ook gehad, maar wel veel later.
6 jaar geleden
Hier ook herkenbaar :)
https://www.24baby.nl/baby/ontwikkeling/baby-nesthaartjes/
In de theorie valt het bij 6 maanden uit en komt bij 9 maanden terug, maar volgens mij zie je vaak dat het eerder uitvalt.