6 Reacties
6 jaar geleden
Hoi! Ik zou dicht bij huis doen. Allereerst omdat je die beter vind. Daarnaast is het handig voor het geval je een vrije dag hebt en je kindje toch naar de opvang gaat. Je kan makkelijker speelafspraakjes maken (als je kindje wat ouder is). En als je een partner hebt, kan hij misschien ook makkelijker brengen/halen als de opvang dicht bij huis is. Succes met je keuze!
6 jaar geleden
Ik zou kiezen voor dichtbij huis. Omdat mijn man ook dichtbij huis werkt, maar ook omdat onze familie hier woont. Mocht er dan iets zijn dan kun je hen ook vragen om bij te springen.
Daarnaast kun je altijd nog van werk wisselen in de komende vier jaar. Maar ook als je ziek bent en je dus niet gaat werken. Dan moet je kind wel naar de opvang die ver weg is. Eventuele vriendjes die het kind maakt op de opvang wonen niet in de buurt en gaan ook niet naar dezelfde school uiteindelijk. En ik vond het ook een vervelend idee dat ik dan altijd degene ben die verantwoordelijk is voor het brengen en halen dan het kind. Fijn als mijn man dat ook af en toe kan doen.
Hihi, volgens mij is het duidelijk waar mijn voorkeur naar uit gaat 馃槈
6 jaar geleden
Hi!
Mijn kinderen zitten bij een opvang dicht bij huis. Wij moeten allebei 30 minuten rijden voor dat we er zijn. Mijn dochter is nu 2 en we hebben haar 1 keer op moeten halen omdat ze ziek was. Geen noodsituatie, dus die 30 minuten wachten was verder geen probleem..
Ik denk dat de kans vrij klein is dat er een situatie ontstaat dat je binnen 5 minuten er moet/wil zijn. Daarnaast denk ik dat je het beste kunt kiezen voor de opvang waar je zelf het beste gevoel bij hebt. Zodat je je kindje niet met een "vervelend" gevoel ergens naar toe moet brengen.
Succes met je keuze!
6 jaar geleden
Wij hebben kinderopvang onder mijn mans werk. Wij vinden het ideaal. Hij is er zo als er iets is. En het scheelt ook opvang tijd en dus geld. Maar denk dat het belangrijkste is dat je er een goed gevoel bij hebt.
6 jaar geleden
Wij hebben de opvang dicht bij huis, heel dichtbij trouwens want onze gastouder past bij ons thuis op. Dat was altijd bij haar thuis en onze dochter vond het geweldig, door omstandigheden is ze nu gastouder aan huis. Dit bevalt heel goed, het enige nadeel vind ik dat ze niet meer zoveel met andere kinderen in contact komt. Ik moet ook een half uur rijden tussen werk en thuis, maar mijn ouders wonen op 5 minuten afstand mocht er iets zijn.
Succes met het maken van je keuze! 馃檪