13 Reacties
5 jaar geleden
Hetzelfde hier! Wij gaan voor een duowagen kijken, maar dan wel een die zo min mogelijk ruimte in neemt natuurlijk.. Houd vooral marktplaats in de gaten, maar zie soms via mamaloesbabyshop ook leuke acties voorbij komen. Denk dat ze met 1,5 nog iets te klein zijn voor zo'n zitje/plank.
5 jaar geleden
Wij hebben een uppababy vista. Expres bij de eerste al gekocht, nu hoeven we dus geen nieuwe wagen.
5 jaar geleden
Bedankt voor de tips! Ga ik ook maar even zoeken naar een dubbele die een beetje betaalbaar is😋
5 jaar geleden
Wij hebben ongeveer hetzelfde. Mijn dochter loopt al heel goed en heel graag, dus we kijken het even aan. Waarschijnlijk doen we het met een draagzak, en uiteindelijk een meerijdplankje met zadel. Ik en mijn broer zijn nog dichter bij elkaar qua leeftijd, en mijn moeder zei dat ze gewoon een fijne draagzak heeft gebruikt 🤷♀️
5 jaar geleden
Wij hebben een dubbele kinderwagen, maar de oudste ging ook wel is in de gewone kinderwagen en de jongste dan in de draagzak. Lag er maar net aan waar de rit naar toe ging.
5 jaar geleden
Bij ons zit er 1 jaar en 8 maanden tussen de leeftijd! Maar mijn zoon van inmiddels 2,5 jaar zit nog graag in de kinderwagen. Wij hebben voor een duo wagen gekozen via marktplaats van topmark zie de link ;
https://www.baby-dump.nl/product/tweelingen/214/topmark-2combi/37850/topmark-2combi/37854/topmark-2combi-black/109923/?gclid=CjwKCAjwxuuCBhATEiwAIIIz0bt0XCG3KkGh2HA10i8xyfJJohGhPmiPC7vfWCOGGmQuXs2Z1sm9LRoCBgoQAvD_BwE
Het is wel echt een ruime wagen maar omdat ik er zo veel mee kan en vooral grote opbergruimte heeft vind ik het fijn! Kan beetje zwaar zijn met duwen maar zo kom ik echt overal. Heb het overigens voor €100 gekocht via marktplaats! Super en de vorige had het maar 6 maanden gebruikt. Dus splinter nieuwe hoeft echt niet!
5 jaar geleden
Ik zit sta nu zelf ook voor de keuze.
Ik heb een aantal jaar in een grote babyzaak gewerkt. Daar adviseerde we altijd vanaf 2 jaar een meerijplankje en bij anderhalf jaar een duo wagen.
Om echt even lekker door te kunnen lopen of boodschappen doen is een plankje niet ideaal.
Veel duo wagens zijn ook voor 1 kindje te gebruiken. Altijd handig als de oudste al goed mee kan lopen.
5 jaar geleden
Ik kies zelf voor een Bugaboo Donkey omdat ik zelf de kindjes naast elkaar het prettigst vind. Veel wagens die boven elkaar staan zijn voor mij met 1,65m net te hoog om goed de wagen in je macht te hebben. Ik kan er net niet goed overheen kijken.