9 Reacties
6 jaar geleden
Hoelang geleden ben je bevallen??? Mn zoontje is 10weken nu en ik heb dat gevoel nog steefs bij plassen soms of ook als ik lang loop en ik heb geen spiraal zit aan de pil mischien nog herstellen van de bevallling?
6 jaar geleden
Vandaag 10 weken na de bevalling (2e). Heb sinds gisteren een spiraal. Ik heb na de 1e bevalling ook een lichte verzakking van de blaas gekregen. Dit voelde echt naar. Door bekkenbodemfysio is dit verbeterd. Het was ook fijn om te weten dat men baarmoeder er niet echt uit viel馃お馃お haha.
Na de 2e bevalling zal de verzakking er niet beter op zijn geworden. Tot nu toe gaat het goed en heb ik er weinig last van, probeer ook regelmatig de oefeningen te doen.
Merk geen verschil nog met of zonder spiraal.
6 jaar geleden
Mijn zoontje is nu 10 weken, vorige week de mirena spiraal geplaatst. Ik herken je gevoel , tot op de dag van vandaag heb ik zo 茅茅n last van mijn bekken. Alsof er iets zwaars op drukt. Bloeden doe ik nog steeds. Volgende week afspraak fysio. Ik hoor t vaker de klachten , maar voor een aantal dagen horen de klachten er te zijn ik heb ze nu een week.
6 jaar geleden
Hoelang geleden ben je bevallen??? Mn zoontje is 10weken nu en ik heb dat g ...
Mijn zoontje is ook 10 weken. En ik had het gevoel ook al wel voor het plaatsen van het spiraaltje maar het lijkt te verergeren. Ik kan gewoon steeds minder lang staan. Ik verwacht ook niet dat ik helemaal klachtenvrij zou zijn hoor maar niet zo erg als dit ..
6 jaar geleden
Ik heb vorige week spiraal laten plaatsen.
7 weken na de bevalling.
Maar heb dat gevoel totaal niet gelukkig.
Weet wel van mijn vorige plaatsing van spiraal. Dat het een hele tijd kan duren voor je niet meer ongesteld word. Was toen 7 馃槺weken ongesteld. En toen ik op het punt stond om eruit te laten halen stopte het...