6 Reacties
VRIEND
2 jaar geleden
Pff ja de eerste keer wennen op school was spannend voor beide.
Grote kleine meid in zo'n grote klas.
Begin maart 4 geworden en inmiddels iedere ochtend school, middag nog niet.
Eerste weken vond ze het super spannend en ook plas ongelukjes gehad sinds 2 jaar 🙈😢
Maar inmiddels heb ze vriendjes en vriendinnetjes ❤️
En ik heb er inmiddels een dochtertje bij van 3 maanden dus aan de ene kant ook wel weer lekker dat ze de ochtenden naar school is...
Wel weer lastig met brengen en halen met een baby erbij 🙈😅.tis altijd wat.
2 jaar geleden
Mijn dochter zit nu sinds 3 weken op school. Ze moet nog heel erg wennen.. wil niet naar school en moet erg huilen als ik haar breng.. volgens de juf is het na 2 min weer goed. Als ik haar weer ophaal dan is ze wel altijd vrolijk. Ze gaat 4 dagen van 8.30-15.00 uur en woensdag heeft ze de hele dag vrij. Ik merk wel dat het heel intensief voor haar is en ze op haar vrije dag en soms in t weekend echt nog een middagdutje nodig heeft. Heel veel succes voor jullie 🤎
2 jaar geleden
Onze dochter vind het geweldig. Ze werd eind februari 4 dus al aardig wat schooldagen erop zitten. Ik vraag haar steeds wil je op vrijdag niet een dagje thuis blijven maar daar heeft ze geen oren naar. Zelfs toen ik zei wil je vandaag naar school of naar de speeltuin ging ze liever naar school🤦♀️ inmiddels is ze 3 dagen niet geweest omdat haar zusje in het ziekenhuis lag en het logistiek niet te doen was haar dan naar school te brengen en dat was wel prima