15 Reacties

4 jaar geleden

Onze dochter van 19 maanden slaapt al in een peuterbed. Ze kan er zelf in en uit, maat doet dat 's nachts niet. Dan roept ze ons gewoon.

4 jaar geleden

Als ze blijft klimmen zou ik kijken naar een peuterbed. Mijn derde klom ook heel makkelijk zelf uit bed, maar in het ledikantje sliep hij veel beter door dus tot hij 2 en een half was heeft hij daar in geslapen. Maar lastig zijn dit soort dingen

4 jaar geleden

Misschien een hele stomme opmerking, maar helpt een slaapzak niet?😊

4 jaar geleden

Zo ligt ze wel op de onderste plank dan wel knap dat ze er uit klimmen

4 jaar geleden

Reactie op bin

Zo ligt ze wel op de onderste plank dan wel knap dat ze er uit klimmen
Ja bedbodem ligt helemaal onderaan, ze is net een aapje haha, snap ook niet hoe ze het elke keer voor elkaar krijgt. Ze wordt ook niet moe van al dat klimmen😅

4 jaar geleden

Reactie op Laura&Diede

Zeker geen stomme vraag😊 maar ze wilt al een tijdje niet meer met een slaapzak slapen, het was echt tot aan krijsen toe. Dus dat doen we niet meer. Ik denk dat we maar naar een peuterbedje gaan kijken, misschien dat dat helpt.

4 jaar geleden

Reactie op Laura&Diede

Die van ons doet zelf de rits al open...

4 jaar geleden

Reactie op VaeC

Schurkjes😅

4 jaar geleden

Reactie op VaeC

Dat deed ze bij ons ook, tegenwoordig doe ik de slaapzak achterste voren (rits op de rug), sindsdien lukt het haar niet meer.

4 jaar geleden

Wij hebben inmiddels een grote bed gekocht die tegen de grond aan ligt. Dus vallen en klimmen gaat m niet meer worden. Het gaat wonderbaarlijk goed😊 Als het bedtijd is gaan we samen naar boven en lees ik een verhaaltje voor, daarna doe ik het licht uit en ga ik weg. Ze blijft dan gewoon in haar bed liggen en komt er ook niet meer uit tot de volgende ochtend😁 blijkbaar was ze met haar ledikant helemaal klaar mee😅 Het bed ziet er zo uit, echt een aanrader voor andere kindjes die uit hun ledikant kunnen klimmen.

4 jaar geleden

Reactie op Nur93

Wij hebben inmiddels een grote bed gekocht die tegen de grond aan ligt. Dus ...
Wat een leuk bed zeg!! En wat fijn dat het zo goed gaat :-) Ik ben wel benieuwd waar je dit bed vandaan hebt?

4 jaar geleden

Wat een leuk bed zeg!! En wat fijn dat het zo goed gaat :-) Ik ben wel beni ...
Ik had hem van deze website besteld https://www.premiumxl24.nl/kinderbed-sisimiut-met-uitvalbeveiliging-70x140-cm-wit.html?gclid=CjwKCAjwz5iMBhAEEiwAMEAwGLTGR5piaGDJQMXHDIz5hrIGLN9k80pQVrQ_BPVBbUicgBDRPs8AFBoC-wcQAvD_BwE Maar ik waarschuw alvast, hij kwam binnen in een kleine doos (althans klein voor een bed😅). Het is echt een bouwpakket, alle stukjes (letterlijk alle stukjes) waren los en moesten vastgemaakt worden. Als ik dit vooraf wist zou ik hem misschien niet besteld hebben, maar voor die prijs is het uiteindelijk toch wel een goed bed die denk ik wel een paar jaartjes mee zal gaan.

4 jaar geleden

Reactie op Nur93

Ik had hem van deze website besteld https://www.premiumxl24.nl/kinderbed ...
Ohja en ik heb de 200cm x 90cm genomen, dus echt het formaat van een 1 persoons bed

4 jaar geleden

Reactie op Nur93

Ohja en ik heb de 200cm x 90cm genomen, dus echt het formaat van een 1 pers ...
Dank je! Ik ben ook op zoek naar zo'n bed in die maat, dus ik ga zo eens kijken :)