20 Reacties

5 jaar geleden

Zit t rechts ook? Anders voor de zekerheid cb of huisarts raadplegen...

5 jaar geleden

Onze dochter heeft dat ook, de kraamzorg zei dat dit melkkoeien zijn. Anders voor de zekerheid de huisarts even bellen.

5 jaar geleden

Melkkoeien zijn melkklieren...

5 jaar geleden

Bij allebei de tepeltjes van me dochtertje voel ik knobbeltjes. Heb dat in het begin gevraagd aan het CB ze zeiden toen dat het nog hormonen waren van mij. Maar vind dat het nu ook wel lang duurt. Ik heb dus eigenlijk ook geen idee of dat het dat nog is.

5 jaar geleden

Reactie op WendyH

Zit t rechts ook? Anders voor de zekerheid cb of huisarts raadplegen...
Nee alleen links

5 jaar geleden

ik zou gaan raadplegen ik zelf als baby ongeveer 6maanden moest een bolleke in rechter kant laten verwijderen

5 jaar geleden

*knobbelke

5 jaar geleden

Jups hier met 18 weken een knobbel ontdekt bij de rechter tepel. Wij zijn na de huisarts geweest en zij zei opgezet borstklierweefsel. Schijnt vaak voor te komen bij baby's. Kun je het op en neer bewegen? En doet het geen pijn? Dan is het meestal niets ernstigs. Maar ik zou zeker even de ha bellen

5 jaar geleden

Reactie op Casa

Jups hier met 18 weken een knobbel ontdekt bij de rechter tepel. Wij zijn n ...
Kan het inderdaad bewegen en ze reageert niet als ik eraan zit.we moeten volgende week naar de kinderarts dus wilde het daar sws navragen.

5 jaar geleden

Zou altijd even een arts laten kijken, maar meestal is het onschuldig en komt het door hormonen die meegeven zijn tijdens de zwangerschap.

5 jaar geleden

Gewoon huisarts contacten. Eventueel een echo is zo gedaan, dan weet je zeker wat het is.

5 jaar geleden

Reactie op Manonmichon84

Kan het inderdaad bewegen en ze reageert niet als ik eraan zit.we moeten vo ...
Ohh zou je willen laten weten wat jou kinderarts zegt? Ben wel benieuwd of ze hub mening delen

5 jaar geleden

Reactie op Casa

Ohh zou je willen laten weten wat jou kinderarts zegt? Ben wel benieuwd of ...
Ja zal ik zeker doen

5 jaar geleden

Ons zoontje van 6 maand heeft dit aan beide kanten. Volgens de kinderarts hormonen megegeven tijdens zwangerschqp. Niet echt bobbeltjes, maar harde tepeltjes.

5 jaar geleden

Reactie op Madame2

Ons zoontje van 6 maand heeft dit aan beide kanten. Volgens de kinderarts h ...
De tegeltjes zijn nog naar binnen.het zit ook echt onder de tepel

5 jaar geleden

Heeft mijn dochter ook gehad. Is uiteindelijk weer weg getrokken.

5 jaar geleden

Wat zei de kinderarts?

5 jaar geleden

Reactie op Casa

Wat zei de kinderarts?
Ik ben nog niet geweest.had me verkeken in de datum.ik moet volgende week woensdag.ik laat je gelijk wat weten

5 jaar geleden

Reactie op Casa

Wat zei de kinderarts?
Vandaag bij cb geweest.ze zeiden dat het nog hormonen in het lichaam waren.maar omdat die nu niet meer worden geven zal het knobbeltje ook afnemen.over 2 maanden moeten we weer terug en wordt er weer naar gekeken.ik hoefde me geen zorgen te maken

5 jaar geleden

Reactie op Manonmichon84

Vandaag bij cb geweest.ze zeiden dat het nog hormonen in het lichaam waren. ...
Ik ben vandaag bij cb geweest, de verpleegkundige heeft de arts erbij gehaald. Ze zei ook met hormonen en dat het tot 1 jaar kan duren...