8 Reacties
5 jaar geleden
mijn zoontje is 9maanden en slaapt met zo knuffeldoek en dat ligt altijd op zijn gezicht zijn mond is wel altijd vrij of hij slaapt met zijn hoofd erop. en als het op zijn hele gezicht ligt doet hij het zelf hoger of weg hoor. ik zou soort knuffeldoek gaan halen dat erop lijkt dus op die panda en die de europeense normen heeft. ik zou da proberen
5 jaar geleden
Mn zoontje sliep altikf met een knuffeldoekje (verschrikkelijke dingen vind echt niet dat ze verkocht mogen worden) hij werd regelmatig sochtends wakker met dat ding op zn hoofd heb hem gelijk weggegooid en het was een paar nachten drama maar hij slaapt nu wel zonder knuffelof iets. Ook handig voor later. Geen problemen met dat je altijd die knuffel mee moet nemen enz. Of als je die knuffel kwijt bent.
5 jaar geleden
https://www.ziloen.nl/senger-naturwelt-warmte-knuffel-gans-wit-groot.html dit is ook een grote knuffel, wel een gans maar onze dochter slaapt er ook fijn mee
5 jaar geleden
Reactie op Tjitsv
Vergeten: ook een pittenzakbuik in, de hele gans is van natuurlijke materialen gemaakt, en die pittenzak kun je er ook zo uithalen馃憣 ik vind hem top, wel wat prijzig maar vond hem zo mooi馃檴 wel eerst even met de hand wassen natuurlijk
2 jaar geleden
Reactie op Tjitsv
Hi! Hoe wassen jullie de knuffel?