8 Reacties

5 jaar geleden

Eerlijk gezegd zou ik deze knuffel per ongeluk verliezen als hij niet kijkt, dan maar 2 dagen lastiger slapen.. zou doodsbang zijn dat er een gaatje inkomt en dat hij 鈥榮 nachts in een pit stikt..

5 jaar geleden

mijn zoontje is 9maanden en slaapt met zo knuffeldoek en dat ligt altijd op zijn gezicht zijn mond is wel altijd vrij of hij slaapt met zijn hoofd erop. en als het op zijn hele gezicht ligt doet hij het zelf hoger of weg hoor. ik zou soort knuffeldoek gaan halen dat erop lijkt dus op die panda en die de europeense normen heeft. ik zou da proberen

VRIEND

5 jaar geleden

Misschien kun je de panda een keer 'opereren': de inhoud ervan eruithalen, de buitenkant wassen en vervangen door biologische rijst (mocht het opengaan, lijkt mij de rijst te klein om te stikken), even goed checken of de ogen er stevig op zijn genaaid...

5 jaar geleden

Reactie op Boubou

Misschien kun je de panda een keer 'opereren': de inhoud ervan eruithalen, ...
Dit is wel n goeie.. ik zou ook de rijst er uit halen en niet eens meer terug doen! Met iets anders lichts vullen?

5 jaar geleden

Mn zoontje sliep altikf met een knuffeldoekje (verschrikkelijke dingen vind echt niet dat ze verkocht mogen worden) hij werd regelmatig sochtends wakker met dat ding op zn hoofd heb hem gelijk weggegooid en het was een paar nachten drama maar hij slaapt nu wel zonder knuffelof iets. Ook handig voor later. Geen problemen met dat je altijd die knuffel mee moet nemen enz. Of als je die knuffel kwijt bent.

5 jaar geleden

https://www.ziloen.nl/senger-naturwelt-warmte-knuffel-gans-wit-groot.html dit is ook een grote knuffel, wel een gans maar onze dochter slaapt er ook fijn mee

5 jaar geleden

Vergeten: ook een pittenzakbuik in, de hele gans is van natuurlijke materialen gemaakt, en die pittenzak kun je er ook zo uithalen馃憣 ik vind hem top, wel wat prijzig maar vond hem zo mooi馃檴 wel eerst even met de hand wassen natuurlijk

2 jaar geleden

Hi! Hoe wassen jullie de knuffel?