11 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb gewoon een koeltasje gekocht bij de Blokker, werkt ook echt prima. En is maar een paar euro.
5 jaar geleden
Ik heb een lunchbox van decathlon voor 15 euro. Heeft 2 vakken wat ik erg handig vind en hij is niet zo duur. In het bovenvak bewaar ik de kolf, behalve het elektrische deel. Ik kolf 2x per werkdag en tussen kolf beurten zit dan ongeveer 4 uur, dan is het niet nodig om schoon te maken. Ik wikkel de kolf in een hydrofiel doek en stop hem terug in dat boven vak. In het ondervak heb ik 2 koelelementen waar tussen wel 3 flesjes melk passen. https://www.decathlon.nl/p/koelbox-lunch-box-mh500-hiking-met-2-voedseldoosjes-4-4-liter/_/R-p-7727?mc=8384191&c=GROEN
5 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk een speciale tas met koelltas erin van je Kolf zelf, die je kan kopen. Heb dat met die van mij ook, super handig.
Kleine tip: Ik heb extra flesjes gekocht zodat je niet alles hoeft over te gieten in zakjes en dus niet elke x plastic zakjes weg gooit na gebruik. Alleen als het de vriezer in gaat doe ik het in een zakje. Anders gewoon datum op de fles schrijven en in de koelkast (bij volgend gebruik zet ik een streep door de vorige datum en nieuwe eronder). Dus minder verspilling en minder kosten.
En ik spoel mijn schelpen af en doe ze in een hydrofiele doek in de koeltas. Succes!!!
5 jaar geleden
Ik heb het vrolijke unicorn koeltasje van m'n oudste dochter😂😂 2 ijsblokken erin en het werkt prima. Was een paar euro bij het Kruidvat. Kolfonderdelen spoel ik (tussen de kolfbeurten door) met koud water af, droog ze een heel eind af en leg ze dan verder te drogen op een schone theedoek.
5 jaar geleden
Koeltas van action oid, idd keuze genoeg! Ik gebruik 1 kolf per kolfsessie zodat ik 1 hand vrij heb en altijd een schone kan gebruiken. Thuis gooi ik t weer in de vaatwasser of kook t uit. Na een sessie spoel ik het meteen om en droog het af. Koelkast is idd verplicht op het werk net zoals een kolf ruimte.
5 jaar geleden
Koeltasje van medela zelf idd, voorgevormd koelelement is ideaal. Kolfspullen leg ik ook in de koelkast overdag, dan hoef je tussendoor niet schoon te maken. En een werkgever hoort idd een koelkast ter beschikking te stellen, zijn arbo eisen van een kolfruimte. (Ik moest ook op mijn strepen staan om niet in het kopierhok te hoeven kolven, maar is gelukt!)