16 Reacties
5 jaar geleden
Jaa ze heeft hem gekregen voor haar verjaardag 14 maart en weekje later kon ze al vooruit komen
5 jaar geleden
Hier net zo onze zoon had het ook heel snel door! Alleen dit is wel een driewieler model 10 maart gekregen voor zijn eerste verjaardag
5 jaar geleden
Reactie op angela1985
Jaa ze heeft hem gekregen voor haar verjaardag 14 maart en weekje later kon ...
Ik heb ook het driewieler model voor haar gekocht trouwens

5 jaar geleden
Wij hebben een houten driewieler (om te bouwen naar een tweewieler) en na een paar dagen had ze door hoe het moest. Het is wel dat ze vooral staat en heel hard rent en dan af en toe even gaat zitten. Sturen snapt ze nog niet; ze blijft doorgaan tot ze niet verder kan en wacht dan tot we haar draaien ;-)
5 jaar geleden
Hier is hij 17 maart 1 geworden en ook een loopfietsje gehad hij gaat als een speer alleen sturen snapt hij nog niet🤣 maar hij kan wel al lopen ook
5 jaar geleden
Hahaha ik ken het probleem maar hij begint het bij ons nu langzaam door te krijgen. Soms duw ik gewoon zachtjes terwijl hij toevallig zijn voet beweegt en zo komen we wel voorruit. Hij vind er op zitten inderdaad ook al heel leuk
5 jaar geleden
Deze Angels & Bandits hebben wij ook, ze wist al snel vooruit te komen maar dreigt te vallen doordat de fiets uit balans raakt als haar voetjes niet snel genoeg verplaatsen en de achterkant tegen haar voet komt. We hebben deze even weg gezet en gebruiken nu eerst de puckalino, echt een top fietsje! Rijdt soepel en de fiets is goed in balans... het sturen is hier overigens ook nog een dingetje :-)