21 Reacties

6 jaar geleden

Bij onze oudste hebben we Ranitidine gegeven. Dit werkte super goed. Het had de eerste dag al effect. De klachten waren helemaal over na het ophogen van de dosering. (De huisarts was voorzichtig begonnen.) Maar het was zo fijn om ons mannetje te zien lachen en rustiger te gaan slapen. Na het ophogen konden we ineens ritme gaan ontdekken in z'n slaapjes en huilde ie vele malen minder. Succes met jullie keuze. Hoop dat het voor jullie positief mag uitpakken en jullie meisje snel weer kan lachen zonder pijn!

6 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee. Hoe komt het dat ze last heeft van maagzuur? Misschien dat een osteopaat kan helpen. Daar heb ik wel positieve verhalen over gehoord.

6 jaar geleden

Wij hebben 2 zoontjes die nexium hebben (gehad).. daar zijn ze allebei een totaal ander kind van geworden.. heerlijk! Nexium is echt top!

6 jaar geleden

Reactie op Ami2

Wij hebben 2 zoontjes die nexium hebben (gehad).. daar zijn ze allebei een ...
De oudste kreeg een beetje obstipatie ervan de jongste nu heeft er geen bijwerkingen van. Let wel ff op.. als je het gaat geven kan het eventjes duren voordat het werkt, bij onze jongste duurde het een weekje.

6 jaar geleden

Ik ben er vandaag mee begonnen. Hopelijk helpt het snel. Heel zielig dat je je dochtertje niet mag laten lachen.

6 jaar geleden

Reactie op marleenr20

Ik heb er geen ervaring mee. Hoe komt het dat ze last heeft van maagzuur? ...
Wij zijn met onze dochter naar een ostheopaat geweest ook o.a. voor spugen. Het is vele malen beter geworden bij ons. Aanrader dus!😄

6 jaar geleden

Wij gebruiken al +/ 6 weken Omeprazol voor ons zoontje. Werkt hier geweldig! Ons kindje heeft last van verborgen reflux.

6 jaar geleden

Reactie op marleenr20

Ik heb er geen ervaring mee. Hoe komt het dat ze last heeft van maagzuur? ...