21 Reacties

5 jaar geleden

Onze kleine jongen heeft ook rode wangen en kapotte billen. Had het niet gekoppeld aan tandjes. Zijn papa en mama en nichtje kregen pas tandjes met een jaar 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Hier een zoontje van 8 maanden en 1 week en nog steeds geen tandje. Ik ga ervan uit dat dit wel zal komen... 😁

5 jaar geleden

Komt echt vanzelf wel! Alleen jammer dat ze er zo een lange tijd last van hebben.. mijn zoontje is 6.5 maand en sinds donderdag last van verhoging, rode wangen en ook huilerig. Zit er ook aan te komen denk ik. Hopelijk is het snel voorbij! 😁

5 jaar geleden

Het verschilt echt per baby indd. Onze meid is net 7 maanden en de twee tandjes midden onder zijn doorgekomen! Zij had geen last van kapotte billen of verhoging, alleen ietwat huilerig, hangerig en indd rode wangetjes 😊. Ieder op zijn eigen manier en tempo.

5 jaar geleden

Onze zoontje van 7.5 maand heeft ook nog geen tandje, wel veel kwijlen en rode wangetjes en beetje uitslag bij zn billetjes maar nog niks. Het verschilt. Ik kan wel bij zijn tandvlees zien dat ze er wel aankomen

5 jaar geleden

Volgens mij zijn meiden eerder ofzo? 😂🤷🏼‍♀️ Hier ook meisje van 7 maanden met de twee onderste tandjes door. Zou me er niet teveel zorgen over maken als ze laat zijn met die tandjes

5 jaar geleden

Sommigen krijgen het eerste tandje pas na een jaar. Dat is bij iedereen verschillend.

5 jaar geleden

Onze zoon is nu al zo'n 2 maanden ontzettend aan het kwijlen, vind het fijn als ik met mijn vinger tegendruk geef op zijn tandvlees en heeft al wéken rode wangen. Iedereen die hem ziet roept gelijk "daar komen tanden aan". Nou, tot op heden nog niets te zien... Ikzelf was 8,5 maand toen mijn 1e tand doorkwam dus het zal vast goed komen. Het zou alleen zó fijn zijn als dat gekwijl eens stopt.

5 jaar geleden

Mijn dochter was 13 mnd met haar eerste tandje 😁 Nu 2.5 en nog steeds maar 6 (en een doorkomende) tandjes en 4 kiesjes.. komt vanzelf!

VRIEND

5 jaar geleden

Hier zeven maanden en nog geen eens een teken. Heel soms bijt ze op een ring maar weinig kwijlen of andere tekenen. Zie ook nog niets.

5 jaar geleden

Het verschilt echt per kind! En meisjes zijn denk ik eerder. Onze dame is net 7 maandjes en heeft al 4 tandjes. Begon idd met hangerig, zeurderig zijn, kapotte billen en oneindig kwijlen.

5 jaar geleden

Dit heeft mijn dochtertje ook! Ook alle ‘symptomen’ die je omschrijft heeft ze. Er zijn wel al een paar weken 2 witte puntjes in haar onderkaak te zien maar tot nu toe zijn ze nog niet door! Ze is 7,5 maand nu. Komt vast goed!

5 jaar geleden

Reactie op Baby0703

Het verschilt echt per kind! En meisjes zijn denk ik eerder. Onze dame is ...
Nou ik denk dat da niks te maken heb met dat meisjes eerder zijn. Mijn zoontje is 6 maanden en heeft er al 6..

5 jaar geleden

Mijn oudste zoontje (nu al 2) had dit ook elke x dacht ik oh zal wel een tandje zijn. Met 13 maanden in 2 weken tijd kwamen ineens 6 tanden door. Bij mijn jongste zoontje 8 maanden nu, ook nog geen tandje te bekennen nu maar ik mij minder zorgen en denk het komt vanzelf 😊

5 jaar geleden

Mijn zoontje is 28 weken en heeft ook nog geen tandjes. Hij kwijlt veel en bijt graag op mijn kin ipv op de bijtring hahhaha. Het tandvlees aan de onderkant is wel wat dikker (binnenkant). Hopelijk komen ze gauw door.

5 jaar geleden

mijn dochter is 6 maanden en zij bijten ook over al maar geen tandjes😔

5 jaar geleden

Mijn dochtertje is volgende week 8 maanden en heeft ook nog geen tandjes. Dat is heel normaal, ik hoor het vaker in ieder geval

5 jaar geleden

Hetzelfde hier! Al dachten we gisteren wel wat te zien voor het eerst. Al maanden rode wangen, kapotte billetjes. En enorm kwijlen etc. Alles wat er bij hoort. Wij gingen er van uit dat de onderste 2 eerst door komen, gezien dat het meeste voor komt, maar we zien dus nu een beginnend hoektandje boven komen 😅

5 jaar geleden

Mijn dochter is het 7 maanden. Heeft ook nog geen tandjes. Soms denk ik dat ze eraan komen, bijt ze op alles, billen schraal, haar humeur ernaar maar tot op heden nog niets doorgekomen 🤷‍♀️ We zien ze vanzelf wel komen

5 jaar geleden

Hier morgen 8 maanden en ook nog geen tandje. Onze dochter kreeg pas na haar 1 jaar tandjes. Die kwamen wel precies allrmaal ineens. Gelukkig had ze hier geen last van.