12 Reacties
5 jaar geleden
Ik had hetzelfde en bij mij had het geen zin meer. Mijn zoontje was zo los en ging eenmaal in slaap alsnog zijn bed door. Wij hebben doorgezet om hem los in bed te laten slapen in een gewone slaapzak. Duurde 2 weken en nu slaapt hij weer heerlijk door. Ik stop wel de slaapzak met inslapen achter een stukje in het bedje. Succes!
5 jaar geleden
Ik gebruik ook nunki lakentje en de armpjes kunnen ze inderdaad er wel uit wurmen alleen is het voordeel met nunki wel dat het strakker blijft zitten. En die druk kan ook helpend zijn wellicht om wat rust te bieden. Ergens staat me bij dat je ze ook zou kunnen huren ofzo. Misschien is dat eerst fijn om uit te proberen.
5 jaar geleden
Mijn zoontje is ook bijna 8 maanden en slaapt nog steeds onder het nunki lakentje sinds dat hij een maand of 4 is. Vantevoren in een puckababy. Hij kan goed rollen, maar is gewend s’nachts rustig op zijn rug te slapen. Hij ligt er vrij strak onder dus is rollen ook wel lastiger. Geen problemen mee dus, ookal is ie al wat ouder.
5 jaar geleden
Wij hebben ook het nunki laken, meteen gekocht toen ze naar haar 'grote bed' 140x70 ging. We zijn er nog altijd blij mee, ze worstel er wel vaak uit, maar als ze echt onrustig is, houd het haar nog wel iets op d'r plek en kan het er voor zorgen dat ze langer blijft slapen.
Ik denk wel dat als je hem daarna op marktplaats verkoopt, je nog wel een ok bedrag terug kan krijgen.
5 jaar geleden
Mn zoontje sliep altijd ingebakert tot hij kon rollen gelijk gestopt koste 3 dagen echt moeite om hem te laten slapen maar hij slaapt wel prima nu zonder inbakeren
Ik denk als ik zoiets had gekocht dat het zonde zou zijn want hij wurmt zich er tog uit en als ze kunne rollen moetrn de handjes vrij zijn met bewegen zodat ze kunnen rollen anders gaat dat niet
5 jaar geleden
Ik heb zaterdagochtend het lakentje gekocht en meteen geprobeerd. Handen wurmde ze er inderdaad meteen onderuit, maar ze viel wel snel in slaap. In de nacht heeft ze voor het eerst sinds maanden de hele nacht geslapen zonder wakker te worden voor haar speentje. Ik was dus best positief zondagochtend. Helaas was het van korte duur en was alles zondag weer als gewoon en werd ze vannacht ook gewoon een paar keer wakker. Het was het proberen waard, maar helaas werkt het niet echt.
5 jaar geleden
Ja, nog een tip, wij hebben voor de nachten een lange slaapzak, maat 110. Het uiteinde stoppen we in, zover mogelijk onder het matras. Is wel wat gepor.. Maar werkt hier.
Ze heeft nog wel wat trappelruimte, dus ligt niet helemaal vast.
Overdag heeft ze wel een korte slaapzak aan, daarmee wurmt ze zich nog wel eens uit de nunki en klimt dan omhoog en dan opeens staat ze met de slaapzak aan de spijlen van het bed..