8 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik het sinds hij 8 weken is omdat hij heel veel stink windjes liet en last van z'n buik had met drinken. En sinds we dit gebruiken gaat het super goed. Ontlasting weer normaal, geen buikpijn onder het drinken en geen vieze windjes meer. Ben bij iemand geweest en daar kwam uit dat hij niet tegen koemelk kan, vandaar deze keuze om prosyneo te gebruiken. We gaan vd week over op nr 2 ivm dat hij nu 6mnd is
5 jaar geleden
Wij gebruiken het sinds onze zoon 13 weken is iom de osteopaat. Zij gaf aan dat hij tegen koemelk intollerantie aan hikte. Inmiddels is onze zoon een half jaar en gaat het goed. Af en toe (bij groeisprongetjes) nog last van paniekerig huilen en onrustig zijn, maar voor de andere dagen een vrolijk mannetje die heerlijk zijn fles leeg drinkt. Wij blijven wel nr 1 geven.
5 jaar geleden
Ik geef dit ook ik gaf eerst 3 maanden bv toen naar gewone nutrilon gegaan en hij kreeg moeilijke ontlasting ervan en kramp toen daar nutrilon ha gegaan en nergens meer last van☺
5 jaar geleden
Deze ken ik niet. Wij gebruiken de nutrilon Omneo. Die bevalt erg goed. Hier regeerde ze slecht op de standaard. Onze eerste had dit ook, ze kan nog steeds niet goed tegen gewone melk. Ik weet dat de Omneo deels geknipte eiwitten heeft een daardoor makkelijker verteerbaar. Ik kan zo niet vinden of dat ook, met die jij bedoelt, zo is.
5 jaar geleden
Wij zijn van Nutramigen overgestapt op Nutrilon Pepti Syneo. Heel tevreden van! Deze melk is ook tegen koemelkallergie. Tussen deze stap eventjes op een hypoallergene melk nl. NAN Complete comfort overgestapt en dit was een ramp, onmiddellijk hevige uitslag van de allergie. Ik kan dus zeker de Nutrilon Pepti Syneo aanraden 👍👶