34 Reacties

5 jaar geleden

Ik doe het met gewone halfvolle melk!

VRIEND

5 jaar geleden

Wij doen het ook met halfvolle melk

5 jaar geleden

Vanaf 1 jaar mogen ze gewoon koe/geiten/soya melk.. Wij geven het met ongezoete soyamelk. Ps. Ze zijn marketingtechnisch erg slim, maar dreumes of opvolgmelk is een commercieel advies, geen gezondheidsadvies.

5 jaar geleden

Wij gebruiken die olvarit en dan met 180cc volle melk

5 jaar geleden

Hier gewoon met half volle melk

5 jaar geleden

Wij hebben deze pap eerst gegeven als papfles met opvolg melk, maar later met gewone halfvolle melk. Daarna overgestapt op pap uit bord. De inhoud van die Olvarit pap is overigens net Brinta oid dus wij zijn toen de zak op was overgestapt op Brinta. Ze krijgt nu een lekker bordje Brinta met half volle melk en wat banaan of appel erdoor, sneufje kaneel en ze smult ervan!

5 jaar geleden

Reactie op Jojanneke-24

Ik doe het met gewone halfvolle melk!
En hoeveel ml melk?

5 jaar geleden

Reactie op LoveZoetje

En hoeveel ml melk?
Ja ligt er een beetje aan hoe dik je het wil! Ik doe altijd maar wat maar die kleine van mij houdt van ietsje dikker

5 jaar geleden

Doe je dit gewoon nog in de fles?

5 jaar geleden

Reactie op Baby0703

Wij hebben deze pap eerst gegeven als papfles met opvolg melk, maar later m ...
Krijgt ze nu geen fles meer?

5 jaar geleden

Misschien een rare vraag, maar verwarmen jullie de koemelk? Zo ja, hoe en hoelang.

5 jaar geleden

Even benieuwd. Krijgen jullie kleintjes dit dan ipv de fles? Zoja wat drinken ze dan in de ochtend? Ze moeten toch ook drinken erbij?

5 jaar geleden

Mn zoontje is ook 1 en hij krikgt dit als pap sochtends hij vind t heerlijk! Je kan er later evt ook nog fruit if pindakaas bij voegen Hier was het een beetje zoeken naar de juiste verhouding wat ze aan geven was veelste veel

5 jaar geleden

Mn zoontje is ook 1 en hij krikgt dit als pap sochtends hij vind t heerlijk ...
Nu doen we 4 eetlepels met 180 ml melk en soms wat pindakaas of fruit erdoor

5 jaar geleden

Reactie op DD90

Misschien een rare vraag, maar verwarmen jullie de koemelk? Zo ja, hoe en h ...
Ik verwarm het in de magnetron ongeveer 30 sec

5 jaar geleden

Nu doen we 4 eetlepels met 180 ml melk en soms wat pindakaas of fruit erdoo ...
Dan gewoon in een bordje?

5 jaar geleden

Gewoon met halfvolle melk, maar wij gaan als dit laatste zakje leeg is, over op brinta, mogen ze ook hebben vanaf een jaar

5 jaar geleden

Wij doen het ook met halfvolle melk. En denk dat je lekker met 12+ kan beginnen hoor.. heb ik ook en vind hij heeeeerlijk

5 jaar geleden

Wij gebruiken 'gewoon' Kruitvat flesvoeding nummer 2, en dan 180/6 en dan 6 scheppen pap.

5 jaar geleden

Reactie op Janneke de Bruijn

Even benieuwd. Krijgen jullie kleintjes dit dan ipv de fles? Zoja wat drink ...
Wij geven water. Dit drinkt hij zelf uit zijn munchin beker.