6 Reacties

vorig jaar

Hier was de eerste keer oogtest niet goed. Wij kregen gelijk een verwijzing voor de oogarts. Hier bleek dat hij een hoge cilinder sterkte heeft. 馃檨. We hebben inmiddels een toffe bril uitgezocht. En de ene dag gaat het drager beter dan de andere. Hier wel inmiddels striktere regels voor schermpjes. Alleen nog iPad na het avondeten

vorig jaar

hoi hoi, altijd je onderbuik gevoel volgen. Vertrouw je het niet dan via huisarts vragen voor de oogarts. Cjg zei bij ons niks aan de hand met haar ogen, maar ik twijfelde. Doorverwezen naar de oogarts en ja hoor ze heeft beide ogen +8. En nee je bent geen verschrikkelijke moeder omdat hij achter de ipad heeft gezeten etc...Dat schijnt daar echt niks mee te maken hebben. Nu heeft ons dochtertje al 2 jaar bijna een bril en ze gaat er heel goed op! Succes 馃馃

vorig jaar

Dochter zat ook net een regel te hoog voor een controle afspraak. Wij hebben ook een doorverwijzing ontvangen. wel voor pas in april. Ik deel je twijfels wel. heb ook gelijk de schermpje aangepast.

vorig jaar

Hier dochter van 5 die met bijna 4 2x terug moest. Bij de jeugdarts kon ze het wel ( die gebruikte andere plaatjes, toen kon ze opeens beter zien dan ze moest zien voor haar leeftijd). Nu net weer met haar geweest en moet ze weer terug voor die ..... test. Misschien moeten ze er eens over nadenken om een andere test te nemen. Ik hoor er veel die terug moeten. Zal bij onze tweede binnenkort ook wel weer zijn vrees ik. Niet te druk om maken. Het enige kan zijn dat je naar de echte oogarts wordt doorverwezen. Dan kijken ze daar maar,,toch?

vorig jaar

hier bij de eerste 3 Kids gehad dat ze tor 3 keer terug moesten komen. ze wilden gewoon niet meer. nu bij de vierde morgen terug voor de tweede keer. zal mij benieuwen of hij er dan wel zin in heeft.

vorig jaar

Wij moesten idd ook terugkomen, ging tweede keer perfect. Was uiteindelijk kwestie van concentratie馃槄