14 Reacties

6 jaar geleden

Een himalaya zout lampje, die je ook in het stopcontact kan doen. Perfect! Het bootst ook nog eens de kleuren uit de baarmoeder. (Klinkt wel heel zweverig 🙃) maar is perfect!!

6 jaar geleden

Bij dreambaby ook voor in het stopcontact!!

6 jaar geleden

Wij zijn echt super blij met deze lamp, kan je opladen en gaat dan echt nachten mee, en je hebt verschillende standen. En hij ziet er leuk uit!

6 jaar geleden

Reactie op Laura&Diede

Deze hebben wij ook 🥰

6 jaar geleden

Moet eerlikk zeggen nijntje is echt top ! Is wel wat duurder maar super fijn licht !

6 jaar geleden

Wij vinden Nijntje ook heel fijn. Heeft 6 standen dus voor 's nachts met de fles kan het echt op minimaal (warm) licht.

6 jaar geleden

Wij hebben zelf dit oranje nachtlampje. Heel minimaal licht en warm van kleur omdat ie oranje is. En hij is niet duur 😄 Wij hebben ‘m hier op de badkamer zodat als de kinderen naar de wc moeten ‘s nachts ze geen grote lamp aan hoeven te maken. Precies genoeg licht dus werkt perfect voor ons! https://www.gamma.nl/assortiment/prolight-nachtlamp-led-0-6-watt-oranje/p/B548669

6 jaar geleden

Oké bedankt allemaal 😊 ik ga ze eens even bekijken 😄

6 jaar geleden

Ik heb voor al mijn kids lampjes gekocht van de Aldi. Super goedkoop, 3 verschillende kleuren, zeker niet te fel en met sensor. Je laat ze gewoon in het stopcontact steken en je kan dan in het midden van een lampje nog een stekker steken, wat super handig is, zeker als je niet te veel stopcontacten hebt...