39 Reacties
5 jaar geleden
misschien maatje groter proberen? ik gebruik kruidvat luiers, en makkelijk 12 uur droog
5 jaar geleden
Welke maat luier draagt ze? Misschien is het tijd voor een grotere maat?
Ook kan het zijn dat haar romper te klein is, daardoor kan een luier ook gaan lekken.
5 jaar geleden
Ik had trouwens zelf ook altijd met Pampers dat de luier heel snel vol leek en vochtig was aan de buitenkant, vaak na 3 a 4 uur al. Ik gebruik nu Kruidvat en Etos luiers en die blijven wel goed droog.
5 jaar geleden
Ik gebruik zelf de kruidvat merk en komt weinig voor dat ze lekt. Alleen als ze teveel poept en plast
5 jaar geleden
Oh wat ben ik blij dat we dit niet alleen voor hebben! Hier dus ook het geval en wil niet meer slapen als hij er wakker van is. We hebben al boni en pampers (2 soorten) geprobeerd. Momenteel probeer ik rond 23u de pamper te wisselen, maar hierdoor wordt hij vaak wakker. Romper is zeker niet te klein en maat pamper is ook nog meer als groot genoeg. Draagt maatje 3 (6-10kg) terwijl hij nu 6,5 kg weegt... Heb al gehoord dat een herbruikbare luier voor ‘s nachts een oplossing zou kunnen zijn omdat deze beter absorbeert, maar daar is de papa niet voor te vinden.
5 jaar geleden
Ik gebruik ook Kruidvat en nergens last van. Een vriendin van mij had t ook met Pampers en is over gegaan op een maatje groter. Toen was het probleem voorbij. Had ik zelf ook met Kruidvat. Ben 's nachts echt veel eerder over gegaan op maat 3 dan overdag. Maar heb sowieso het idee dat Kruidvat meer plas aan kan dan Pampers. Succes!
5 jaar geleden
Ik heb etos luiers en af en toe albertheijn nergens geen last mee heb wel in de nacht een maatje groter dan overdag want meneertje is echt een plasser
5 jaar geleden
Totaal andere oplossing, maar wij gebruiken wasbare luiers. Daar hebben we vrijwel nooit lekken mee (alleen als ie verkeerd zit). Zitten ook veel andere voordelen aan. Je bent er wel wat meer tijd mee kwijt, maar ik vind dat ook wel meevallen. Overigens gebruiken wij wel een 2 deling systeem (absorberende laag, waterdicht overbroekje) . All in one klinkt leuk, maar daarbij hadden we wel veel lekken.
Ze zijn ook nog eens heel schattig.

5 jaar geleden
Wij hebben voor de nacht pampers baby dry in maat groter. Sindsdien geen problemen meer snachts.
5 jaar geleden
Zou inderdaad maat groter proberen. Vaak als het te veel plas is komt het namelijk aan de rug kant er uit als ze slapen.
5 jaar geleden
Ik gebruik nappy pants ook van pampers werkt perfect en kverdag gwn pampers
5 jaar geleden
Reactie op Jenina
Heb ook merk pampers en tegen sochtends lig mijn zoontje al paar keer nat v ...
In 2 past ook alleen maar kleine plasjes. Ben al heel snel daarom over gegaan naar 3 toen. Het verschil zit hem juist dat boven meer luier is waardoor en ook minder kans is om door te lekken. 2 paste mijn kind veder ook nog gewoon.