8 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben ondertussen 3 meisjes. De oudste 2 slapen samen vanaf dat de middelste bijna 1 was. Daarvoor sliep zij nog bij ons. Nu slaapt de jongste bij ons en gaat straks ook bij haar zusjes slapen. Ze worden bijna nooit van elkaar wakker

3 jaar geleden

Ik zou zeggen voor even zou het kunnen. Maar na mate ze ouder worden hebben ze denk ik toch meer behoefte aan een eigen ruimte.

3 jaar geleden

Bij ons slapen ze ook met z'n 2e op 1 kamer.. oudste is bijna 2,5 en jongste 9 mnd.. vanaf dat de jongste 3 mnd was zijn ze samen gaan slapen (sliep snachts door). Bij ons gaat dat heel goed.. als er 1 huilt, slaapt de ander er gewoon doorheen.. het enige lastige is soms als je de kamer op komt dat ze allebei wakker worden.. maar dat zal wel per kind verschillend zijn denk ik..

3 jaar geleden

Ik lees graag mee, zelfde situatie... Wil de baby volgend jaar de eerste 4 maanden op onze kamer houden, maar merkte met de 1e dat voor onze nachtrust slapen zonder 'de geluidjes' een stuk beter was... Echter hele kleine kinderkamer waar dan dadelijk baby van 4 maanden en dochter van bijna 3.5 samen moeten slapen. In zo'n duo ledikant vd opvang en voor de oudste onderin zonder 'tralies'.... Vind 't mega spannend maar zal pas als de eerste 1 wordt opgelost zijn.... Wat denken jullie? Werkt dit? Ervaringen?

3 jaar geleden

Ik zou persoonlijk mijn dochter van vijf maanden echt niet bij mijn zoontje van 2,5 op de kamer doen. Hij gaat denk ik de hele tijd bij haar in bed komen liggen en elkaar wakker houden.

3 jaar geleden

Reactie op dm馃挋

Ik zou persoonlijk mijn dochter van vijf maanden echt niet bij mijn zoontje ...
Ons zoontje ligt nog in een ledikant en kan ook niet uit bed.. En ze zijn dit gewend.. soms is er geen andere keuze..

3 jaar geleden

Reactie op Brenda2203

Ons zoontje ligt nog in een ledikant en kan ook niet uit bed.. En ze zijn ...
Bij de ene werkt het inderdaad wel, maar in ons geval niet. Mijn zoontje klimt ook al een hele lange tijd uit zijn ledikant. Dus dat is al een groot verschil

3 jaar geleden

Wij hebben de baby nu bij ons in de co sleeper en willen haar rond een jaar (als ze doorslaapt ed) ook bij haar broer van dan 3 jaar op de kamer leggen