11 Reacties

4 jaar geleden

Ik was benieuwd waarom specifiek deze maat...?

4 jaar geleden

Deze hebben wij ook sinds kort, super leuk! En handige voor mij, omdat dit een slechte slaper is...je kan er lekker naast zitten / liggen zodat ze toch soort van bij mama in slaap kan vallen. En er zelf in en uit kruipen is ook handig.

4 jaar geleden

Reactie op LenteKind84

Ik was benieuwd waarom specifiek deze maat...?
Vanwege de ruimte in zijn slaapkamer komt dit eigenlijk het beste uit. Hij hoeft opzich niet lang te zijn want hij is zelf nog maar klein haha maar hij ligt graag “ horizontaal “ in bed dus een wat breder bed als het ledikant wat hij nu heeft is fijner.

4 jaar geleden

Reactie op Jeannettje

Deze hebben wij ook sinds kort, super leuk! En handige voor mij, omdat dit ...
Ja daar ben ik dus ook naar opzoek ik las alleen dat mocht hij aan het hekje gaan hangen enz dat het dan niet echt stevig is en de kwaliteit niet al te best. Staat hij bij jou al in elkaar ?

4 jaar geleden

Reactie op Emanuel.K

Ja daar ben ik dus ook naar opzoek ik las alleen dat mocht hij aan het hekj ...
niks mis mee...en hangen doet ze er niet aan.... Alleen dat midden stukje wat je mist is ff wennen, daar is ze met draaien uitgerold 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Jeannettje

niks mis mee...en hangen doet ze er niet aan.... Alleen dat midden stukje ...
Oh nou scheelt dat het bed geen hoge pootjes heeft hahahaha. Qua vallen en opstaan is hij wel wat gewend leg er in t begin wel iets zachts op de grond 🤣. Denk dat ik ook voor deze ga

4 jaar geleden

Reactie op Emanuel.K

Oh nou scheelt dat het bed geen hoge pootjes heeft hahahaha. Qua vallen en ...
Wij hebben ook zachte speelmattten eronder liggen 👍🏻

4 jaar geleden

Reactie op Jeannettje

Wij hebben ook zachte speelmattten eronder liggen 👍🏻
Welk matras heb jij erop liggen ? Ik kom uit op koudschuim en een matras via bol.com maar ben benieuwd welke jij hebt 🤭

4 jaar geleden

https://www.petiteamelie.nl/peuterkamer/baby-en-kinderbedden# Op deze website hebben ze ook hele leuk en betaalbare bedden staan

4 jaar geleden

Reactie op Emanuel.K

Welk matras heb jij erop liggen ? Ik kom uit op koudschuim en een matras vi ...
Wij hebben bij "van asten babystore" een koudschuim matras ook. Schijnt goed te zijn voor kindjes in de groei