18 Reacties
4 jaar geleden
Mijn oog is gevallen op een bedje van Petit Amelie. Petit Puk heeft ook mooie bedhuisjes, maar vindt het ook onzin om heel veel geld uit te geven voor die enkele jaren.
4 jaar geleden
Peuterbedje van little tikes, Thomas de trein. Dubbelwandig hard plastic, kraakt nooit, met opbergruimte voor speelgoed e.d. Randjes iets verhoogd dus kan ook niet eruit vallen. Super leuk voor een stoere jongen!!! Zoon is er zo blij mee. (gekregen toen hij bijna 3 werd) toen ook leerde in bed te blijven liggen tot de slaaplamp aan gaat. Het concept van rijd vind ik moeten ze eerst begrijpen. Anders staan ze misschien om 04:00 aan ouders bed te hangen. Dochter bijna 2 gaan we nog even mee wachten..... Moet bewuster zijn volgens mij.
4 jaar geleden
Reactie op Saar92
Peuterbedje van little tikes, Thomas de trein. Dubbelwandig hard plastic, k ...
Concept van tijd bedoel ik. En bed blijven liggen tot de lamp voor wakker worden aan gaat. En ook in bed gaan liggen wanneer de lamp voor slapen aan gaat. Soort extra ondersteuning voor het tijdsbesef. Kunnen we met de telefoon bedienen en aangepast op de slaapritme.
4 jaar geleden
Reactie op Saw12
Vraag ik me inderdaad ook af
Vraag ik mij ook af vooral op jonge leeftijd..
Kijk als ze al richting 3 zijn, ja dan ivm zindelijkheid, tijdsbesef(ochtend/avond/blijven liggen), ruimtegebrek, etc. Zijn ze wel toe aan een grotere stap met meer verantwoordelijkheid.
Maar voor dat ze 2,5 jaar zijn?????? 🤔
4 jaar geleden
Reactie op Saar92
Vraag ik mij ook af vooral op jonge leeftijd..
Kijk als ze al richting 3 zi ...
Waarom niet? Wij zitten er ook over te denken hoor. Ieder kindje is anders. De één is er eerder aan toe (eerder zindelijk bijvoorbeeld) dan de ander. Niks mis mee. Ons dochtertje is bijna 2 en wil ineens dekentje over haar heen en en probeert vooral overdag uit haar bedje te klimmen. Dan lijkt mij een gewoon bed veiliger dan een ledikant gezien ze dan hoger vallen.
4 jaar geleden
Reactie op Ell89
Waarom niet? Wij zitten er ook over te denken hoor. Ieder kindje is anders. ...
Hé dit is inderdaad een slim plan! Dan kunnen de andere dames hier ook beetje op letten. We vroegen ons gewoon af hoe je dat kan zien.... En niemand reageerde tot nu toe. Klopt ieder kindje is anders, was maar een vraag. Niet zo aanvallend opvatten aub.
4 jaar geleden
Onze dochter vroeg er om met 2,5jr en hebben het toen pas gedaan... onze zoon is een ander verhaal. Altijd een moeilijke slaper geweest en moord en brand gegild als hij in zijn ledikant moest. Eind vh verhaal sliep hij op een gegeven moment ( met 20mnd) op een matras op de grond en dat ging goed. Toen dus een week later een peuterbed gegeven..... sindsdien rent hij zelf zijn bed in, gaat liggen en zingt zichzelf in slaap. Hij komt er ook nooit uit tot wij hem ophalen. Wij hebben gewoon een heel basic bedje van de wehkamp geloof ik