16 Reacties

4 jaar geleden

Wij betalen ongeveer 470 euro per maand. Gaat dan 2 ochtenden per week naar de opvang, van 08.00 tot 12.30 uur. Maar krijgen zeg 200/230 euro ofzo terug bij aanvragen toeslag dus zeg 250 per maand

4 jaar geleden

Wij betalen ongeveer 470 euro per maand. Gaat dan 2 ochtenden per week naar ...
Dankjewel! Ik vind het nogal duur 😔

4 jaar geleden

Hoi, mijn dochtertje gaat vanaf maart 1 ochtend en 1 middag naar de peuterspeelzaal. Mijn man werkt fulltime, ik niet... Wij gaan 40euro per maand betalen.

4 jaar geleden

Reactie op Saffy

Hoi, mijn dochtertje gaat vanaf maart 1 ochtend en 1 middag naar de peuters ...
Hoi hoe komt het dat jullie zo weinig betalen? Wat fijn zeg!

4 jaar geleden

Geen idee, zo is het uitgerekend voor ons door hun, want wij dachten ook zal wel rond de 200eu worden en dat is te duur... maar gelukkig valt het mee... mischien kan je ze eerst bellen en vragen hoe duur of laten uitrekenen?

4 jaar geleden

Er is een verschil tussen de kinderopvang of de peuterspeelzaal.. Kinderopvang is vele malen duurder dan zit je voor 2 ochtenden op ong. 400 euro per maand terwijl een peuterspeelzaal voor 2 ochtenden ong. 200 euro per maand is. Je krijgt dan nog geld terug van de belasting maar dat ligt aan je inkomen hoe hoog dat is.

4 jaar geleden

Geen idee. Ik wacht sowieso nog ermee. Moet perse twee dagdelen afnemen en vindt dat teveel voor nu. Ze doet ook gymen en zwemmen. Wij kijken na de zomer wel weer🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Die van ons gaat 1x per week naar het kdv dus 4x per maand, wij zijn €414,- kwijt maar krijgen €338,- per maand van de belastingdienst terug, dus we betalen zelf maar €76,- aan het kdv

4 jaar geleden

Hier elke vrijdag van 8:30-11:30, €96,- pm.

4 jaar geleden

Wij gaan 51 euro per maand betalen. 2 dagen in de week. De rest vult de gemeente aan. Wij hebben 1 inkomen samen

4 jaar geleden

Mijn dochter start in september op de peuterspeelzaal, 2 ochtenden in de week van 8.30-12.30 en gaan ongeveer €120 p/m betalen (na teruggave toeslag).

4 jaar geleden

Onze dochter gaat vanaf eind maart naar de peuterspeelzaal. Ze zal dan 2 ochtenden in de week gaan. We gaan €226 betalen, en krijgen € 202 weer terug.

4 jaar geleden

Voor ons is de peuterspeelzaal gratis. Onze kleine gaat 8 maart haar eerste ochtend en dan 2x in de week en zou uitgebreid worden met 2 en half jaar.

4 jaar geleden

Voor ons is de peuterspeelzaal gratis. Onze kleine gaat 8 maart haar eerste ...
Mag ik vragen waarom het bij jullie gratis is?

4 jaar geleden

Wij betalen €37,50 per maand voor 2 ochtenden per week. Werk zelf ook niet. Dan heb je recht op subsidie via de gemeente. Even navragen bij de peuterspeelzaal.