7 Reacties

3 jaar geleden

Hii, Dit had ik ook precies hetzelfde. Na 2 maanden als ze binnen kwam rende zij zo naar binnen zonder achterom te kijken 🤷🏽‍♀️ en een hele snelle daaag hahaha. Ik kreeg elke dag een update hoe het ging en wat ze heeft gegeten. Dit kan je ook met hun communiceren.

3 jaar geleden

Reactie op K.A.S.

Hii, Dit had ik ook precies hetzelfde. Na 2 maanden als ze binnen kwam ren ...
Haha dit is heel fijn om te horen🙏🏻 dank je!!

3 jaar geleden

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, ik herken dit namelijk totaal niet.. maar bedoel het positief! Kan het zijn dat indirect je dochtertje jouw gevoel spiegelt? Doordat jij het moeilijk vind, zij gaat huilen bij het afscheid. Ik zou ook niet weten hoe je dat zou moeten aanpakken, maar bewust zijn is al heel wat. En misschien gewoon met haar over praten? Ze begrijpen veel meer als je denkt en misschien krijg je een heel mooi antwoord van haar terug.

3 jaar geleden

Reactie op EVos

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, ik herken dit namelijk totaal ...
Dank je wel voor je bericht, mooi geschreven en hier kan je zeker wel eens gelijk in hebben. Heb er zelf zo ook wel eens over nagedacht, want ze voelen veel meer aan, dan dat wij denken natuurlijk! Ik ga je tip zeker opvolgen!

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je dochterje

2 jaar geleden

Hoihoi, ik zit momenteel in dezelfde situatie. Mag ik een pm doen? Ik kan wel wat tips gebruiken.

2 jaar geleden

Hoihoi, ik zit momenteel in dezelfde situatie. Mag ik een pm doen? Ik kan w ...
Sorry, m’n app deed het niet meer en daar kwam ik nu pas achter 🙈 Hoe gaat het inmiddels met je kindje op de peuterspeelzaal?