10 Reacties

6 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Ons zoontje past qua lengte ook net niet meer in de piep dus deze week begonnen met de mini. Hij zit idd een stuk losser en hij kan met z'n handen ook een stuk meer voor het gezicht. Eerste 2 nachten wat onrustig maar nu gaat het beter. Misschien heeft het tijd nodig? Net als straks beginnen met de armpjes buiten de slaapzak enzo..is dit vast stap 1 voor het afbouwen van de puckababy.

6 jaar geleden

Wij hebben onze zoon overdag laten wennen voordat we hem in de nacht gingen gebruiken Zit al vanaf week 5 in de mini omdat de piep te strak zat

6 jaar geleden

Reactie op Vinkje93

Wij hebben onze zoon overdag laten wennen voordat we hem in de nacht gingen ...
Nu bijna 12 weken

6 jaar geleden

Hier precies hetzelfde ze ligt nog in de piep maar dat gaat niet lang duren voor ze over moet naar de mini. Vind hem zo breed. Dus ben benieuwd hoe dit gaat

6 jaar geleden

Na 11 weken is onze kleine ook overgestapt, na 3 dagen was hij er aan gewend. Je kunt ook met 2 veiligheidspelden de slaapzak kleiner maken.

6 jaar geleden

Inbakeren met inbakerdoeken?

6 jaar geleden

Van inbakeren wordt mijn dametje echt witheet. Net dat beetje vrijheid wat de puckababy biedt is wat ze net nodig heeft. Dus voor mij is dat geen optie :(

6 jaar geleden

Hoe gaat het nu ondertussen ? Ik ben 3 dagen geleden overgegaan naar de mini met het gevolg dat ze in de nacht ontzettend slecht slaapt en overdag dus oververmoeid is.. alleen maar huilen en steeds maar een half uurtje slaapt. Ga haar vannacht maar weer in de piep leggen maar oooh ik weet even niet meer wat we ermee aan moeten

6 jaar geleden

Ik ben uiteindelijk haar middag slaapjes in de mini gaan doen. Dat was de eerste 2 dagen niet leuk en de avonden gewoon in haar piep slaapzakje. Toen dat een beetje ging heb ik haar ook in de nacht er kn gestopt. Wij voeden altijd om 22 uur maar ze gaat rond half 8 naar bed. Dus dat tijdslot om te proberen. Dat ging goed dus heb ik haar de hele nacht er in laten slapen. Wel heb ik haar lakentje (ook met het warmere weer) gebruikt om haar wat meer geborgenheid te geven. Toch wel strak ingestopt. Was niet tijd succesvol maar meestal wel. Nu vermoed ik het derde sprongetje dat inmiddels om de hoek komt kijken waardoor ze het wat lastig heeft. Maar ik ben niet ontevreden! Ze heeft zelfs een keer uitgeslapen tot 6.30 uur!

6 jaar geleden

Reactie op EW27

Ik ben uiteindelijk haar middag slaapjes in de mini gaan doen. Dat was de e ...
Dankjewel voor je reactie! Ik heb haar nu weer in de piep gelegd en was binnen 5 minuten vertrokken. Hoop dat ze vannacht weer even goed kan slapen! Ga het morgen maar eens proberen alleen met haar slaapjes overdag